Miten pidätte viettää vapaa-aikaa Suomessa?.Mökki/huvila, karavaanari vaunulla tai autolla, telttaillen, hotelli tai jokin muu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.12.2008 - 22:50

Vapaa-aikani vietän metsässä samoillen. Se on paikka jossa ajatukset selkiytyvät ja metsällä on minulle erittäin rauhoittava vaikutus. Samoin rannoilla tykkään viettää vapaa-aikaani, ja niitä täällä Saimaalla riittää. Luonto kaikkinensa on ihana vapaa-ajan viettopaikka.

Kysyjän kommentti

Onneksimeillä on kaunis luonto ja puhdas vesistö!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2008 - 20:54

Oleskelen kotosalla, pyöräilen kesäisin. Pitempiä reissuja onnikalla tai junalla ja omalla autollakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2008 - 21:00

Yhdyn edelliseen mielipiteeseen täysin. :)

Minulla on ystäväpiirissä innokkaita karavaanareita ja olen sitä mieltä, että sellainen voisi olla hauskaa. Jos olisi se vaunu siis... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2008 - 23:48

Minä en malta millään lähteä kotipihastani pois kesällä. Puutarhassa on niin paljon mukavaa puuhaa ja ihmettelemistä.

Aiemmin caravaanialueilla oleskelu ja retkeily oli ensisijalla. Lappiin oli päästävä kaksi kertaa vuodessa vaeltamaan. Telttailun jätän jo nuoremmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 01:10

ongella jos ei ole ihan pakko mennä jonnekkin muualle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 08:41

Silloin ennen kun ei ollut omaa taloa,käytiin kaikenlaisilla matkoilla.Nykyjään kun on omakotitalo ei kehtaa lähteä minnekkään,kesät menee mukavasti puutarha töissä ja marjapesaiden hoidossa niin ei raaski lähteä kuin pikareissuille .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 12:06

Sekä kotona kaupungissa että säännöllisesti ympäri vuoden vapaa-ajan asunnolla joka on aika lähellä kotia.
Tietysti vieraillaan jossain, käydään esim. antiikkitapahtumissa,taidenäyttelyissä yms. eli kotipaikkakunnan ulkopuolella. Synnyiseudullani toiselal puolella Suomea käydään silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 13:16

Helsinki on kaunis kaupunki kesäisin, löytyy paljon tekemistä. Tampereelle on myös pakko päästä kerran kesässä, silloin yövytään hotellissa tai sukulaisilla. Loppuaika vietetäänkin sitten mökillä Imatran lähettyvillä, järvimaisemaa kauniimpaa näkymää ei monesta paikkaa maapallolta löydy :)