kaiuttimet

pitäis ostaa kaiuttimet johon pystyy liittämään mp3 soittimen.Kaiuttimissa pitäis olla basso kaiutin ja kaksi tai viisi pientä josta kuuluu kirkkaammat äänet ja hintaa sais olla alle 130e ja tehoa yli 40 wattia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2008 - 17:31

tuolta löytyy moneen lähtöön:

www.mbnet.fi/hintaseuranta/h...kaiuttimet

Lisätty: 10.12.2008 - 17:38

entäs tuolta.

tietokonekauppa.kauppakulma....koodi=8895

www.helpson.fi/index.php?pag...duct_id=28

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.12.2008 - 17:33

tuolta olen kyllä katsonut ja toivoin että oisitte voinut laittaa jotain muita lähteitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2008 - 20:35

Kannattaa kysyä MustaPörssistä tai muista alan liikkeistä. Se onnistuu kyllä myös sähköpostitse. Ostin nimittäin viime jouluna mp3-soittimen lahjaksi ja kyselin hintoja suoraan liikkeistä sähköpostilla. Vastauksia tuli kiitettävästi.

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 09:25

kun sulla on noin tarkat omat speksit (melkein vaikuttaa siltä kuin olisi jo merkkikin tiedossa), ei luulisi olevan vaikeaa kääntyä suoraan kauppiaan puoleen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 13:45

biltemassa on kans halvat 30 e ja toimii hyvin eikä mitkään rumatkaan ole. Kaikki mitkä sopii tietokoneeseen sopii myös mp3 soittimeen (ipod tarttee kyl adapterin) mut jos tarviit sellaset mitkä ei ota verkkovirtaa niin niillä ei bassot pahemmin jytise ja mp:n patterit on heti loppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 14:49

sonyt