Kun näitä käsitteitä kysellään.Niin mikä on aika? Tiedän että se on määritelty tietyllä tavalla ja avaruudessa se on eri käsite.

Lisätty: 10.12.2008 - 01:13

Lääkäreistä en tiedä.Itse olen syntynyt kuten me kaikki sattumalta.Se yksi miljoonista sinä päyvänä ja sillä hetkellä.Heitinpä vaan kysymyksen sillä aika on suhteellinen käsite ja meillä jokaisella on oma aikansa tällä pallolla.Mitä sitten niin tuskinpa kukaan tietää.Ei kannata ajatella liian syvällisiä.Olenko nyt jotenkin loukannut.

Avainsanat: aika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2008 - 08:01

No yleensä aika käsite loppuu kunkin osalta ,siihen ,kun joutuu heittämään lusikan nurkkaan,tai delaa,tai henkilähtee,heittää veivinsä,joutuu saapasmäkeen,kuolee rauhallisesti pois.Jäljelle jääneet rupeaa laskemaan aikaa,siitä on niin ja niin kauan,kun se heitti hekensä,voihan ne itkeä ja surra sitä kuollutta mutta sen aika ei palaa, eli jatketaan ajan laskemista koska henki vielä pihisee.

Kysyjän kommentti

Näinhän se taitaa loppupelissä mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2008 - 00:59

no kysyisin sinulta Timppa missä itse luulet olevasi. tässä ajassa tänä päivänä tai erilaisessa ajassa eri aikaan. lääkärit haluaa myös tietää missä mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2008 - 20:26

Ja aika alkaa siitä kun syntyy, mutta ajan lasku siitä kun ymmärtää ja loppuu siihen kun lakkaa ymmärtämästä tai siihen kun kuolee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2008 - 20:53

Minusta aikaa ei voi määritellä järkevästi ja täsmällisesti. Sitä voisi kyllä kuvata eräänlaiseksi aaltoilevaksi jatkumoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 12:26

Aika kuluu jatkuvasti, ja sitä seurataan kellojen ja kalenterien avulla. Sitä ei kuitenkaan voi tutkia mikroskoopilla, eikä sillä voi suorittaa kokeita. Aika kuitenkin kuluu. Emme vain pysty tarkasti sanomaan, mitä silloin itse asiassa tapahtuu.

Tuolla on mielenkiintoinen keskustelu aiheesta:

www.helsinki.fi/tutkimus/tie...vk15.shtml