Kumpi voittaa Idolsin loppukilpailussa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2008 - 00:11

En ole tämälaisen musiikin asiantuntija, mutta epäilen, että Koop voittaa. Maailmahan on miesten.

Ja hänen miehekäs olemuksensa puhuttelee monia.Samassa kylässä asuvia koululaisia haastateltiin ja pikku tyttöjen innostus oli suuri. Koop sai vähän vanhemmat tytöt puolelleen Rautavaara tulkinnallaan. Siis pikkunaiset ja vähän vanhemmatkin naiset on voitettu. Voittakoon siis Koop.

Lisätty: 18.12.2008 - 20:53

Ps. Kyllähän se Anna oli lahjakkaampi musiikillisesti, mutta näin se meni nyt.

Kysyjän kommentti

Niinhän se voitti Koop, on hän ihan hyvä laulaja, itse kyllä olin Annan puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2008 - 00:13

Toinen heistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2008 - 08:44

Kumpikin voittaa jos katsotaan viimevuotta,Ari Koivunen ja Anna Ambreu,he voittivat molemmat,tänä vuonna käypi varmaan samoin ,voipi vielä pete Parkkonen ,kin voittaaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 01:30

Veikkaukseni on Koop.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.12.2008 - 15:35

olisin luullut että Pete Parkkonen olisi voittanut,mutta nyt luulen että Anna Puustjärvi voittaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 18:19

koop!! ihana koop.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 12:18

Veikkaisin, että Koop, sillä kaikissa lehtien lukijakyselyissä Koop on saanut selvästi äänienemmistön. Mutta ihmeitähän voi tietysti tapahtua :)
Tuolla Iltalehden lukijakyselyn tulokset jossa Koop sai 58% kaikista äänistä:

www.iltalehti.fi/idols/20081...0_id.shtml