onko sims 2 tietokonepelit mielestänne kivoja?

itse tykkään pelata ja viihdyn välillä monta tuntii pelaten tätä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2008 - 12:15

Ensimmäisen kerran tutustuin The Sims-peleihin 11-vuotiaana ja jäin totaalisesti koukkuun. Silloin piti tietysti saada kaikki The Sims ykkösen lisäosat ja sitten myöhemmin kakkosen. Kaikki osat löytyvät edelleen koneeltani, mutta pariin vuoteen en ole jaksanut pahemmin pelailla, on alkanut vähän kyllästyttää. Mutta ihan hauska peli kaiken kaikkiaan :)

Kysyjän kommentti

kiva peli,toivon että sims 3 toimisi pöytä tietokoneellakin,joka ilmestyy helmikuussa 2009

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2008 - 23:27

En pelaa pelejä.Puhelimestanikin poistin pelit kun en niitä tarvitse.Valitettavasti poikani pelaa minunkin edestä tietsikalla rahasta.Seuraavaksi pelit poistuu tietokoneeltani.Pelaa ja käytä aikaa muuhunkin ja vältä rahapelejä!