Onko joku käynyt Luxembourgissa, kannattaako mennä? Ensi vuonna olisi tarjolla reissu sinne.

Lisätty: 09.12.2008 - 13:51

EKP:ssa ainakin käydään, lienenekö siellä muita EU:hun liittyviä instansseja, en tiedä. Villeroyn tehtaanmyymälä siellä on ja siksi naiset ovat varmaan innoissaan... itsellä astioita ihan yllin kyllin...

Lisätty: 18.12.2008 - 08:35

Kiitos kaikista vastauksita. Tapauksessamme ei ole kyse ns. tavallisesta lomareissusta vaan opintomatkasta. Ohjelmaan voin vaikuttaa mutta en ole matkanjohtaja.Reissulla toki vapaatakin aikaa on jonkin verran jolloin liikutaan yleensä pienryhmissä. Olen näsissäkni asioissa perusteellinen ihminen eli on kiinnostusta ottaa kaikesta se oleellinen irti.
Meidän satavarma tutustumiskohde on Euroopan Keskuspankki.

Avainsanat: luxembourg nähtävyydet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2008 - 17:38

Jos on reissu tarjolla niin ilmanmuuta.Haluaisin käydä itsekin.

Lähteet:
Sekkuni kävi siellä viikko sitten lyhyellä lomalla.

Kysyjän kommentti

Hyvä vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2008 - 13:49

oon ollut vain 1,5 tuntia enkä osaa suositella sillä perusteella, mutta noin yleensä ottaen sanoisin että aina kannattaa mennä jos on tilaisuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 15:46

Olen ollut Luxemburgissa monta monituista vuotta sitten. Kaunista ja paljon nähtävää.
Tietenkin riippuu siitä mitä matkoilta yleensä haluaa .

infoa:
europa.eu/abc/european_count...dex_fi.htm
www.ont.lu/home-en.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 17:11

Mikä ettei, vaikka olenkin ollut vain läpikulkumatkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2008 - 19:06

Olen käynyt Luxembourgissa ja tosi mielenkiintoinen kokemus. menisin sinne kyllä toistekkin:) kannattaa sitten käydä kaikissa kuuluisissa paikoissa:)