Yöasut

Oletteko käyttäneet Ristomatti Ratian yöasuja? Jos ....miten ovatko laadukkaita ja pysyvätkö hyvin kuosissaan? Entä värinkestävyys?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2008 - 18:42

Minusta Ristomatti Ratian yöasujen puuvillatrikoo oli liian paksua minun mieleeni. Samaten siinä kaupassa, josta yöasun ostin ei ollut tuotetta kuin kahdessa värissä... sininen ja punainen.

Tässä asussa oli saumat suorassa. Samaa ei yhteen aikaan voinut sanoa Marimekon t-paidoista, joidenka saumat kiertyivät ja helma repsotti.

Jotain hankalaa tässä yöasussa on ollut, koska olen sen hävittänyt pois. Se ei sittenkään ole miellyttänyt minua. Mutta kaikillahan on oma makunsa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.12.2008 - 22:34

Minun yöasu on lakanat ja peitto.Kuosi on aamulla heikunkeikun tai ainkin vinksinvonksin.Asiaton vastaus asialliseen kysymykseen.Anteeksi! Olisiko Riston mallistossa Ratia lisää? Oletan että laatu ja nimi ei kulje käsikädessä kuten ei monessa muussakaan tuotteesa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 23:25

Minä en yöasuun niin paljon rahaa satsaa kuin Ratian tuotteisiin pitäisi. :P
Lämminkin se on, liiankin.
Mukavuus ennen kaikkea, joten Ratia saapi jäädä kaupan hyllylle jatkossakin.

Lisätty: 08.12.2008 - 23:26

Nojoo. Siis en ole käyttänyt enkä ostanut. Syy siihen on niiden ulkonäkö ja hinta.

Lähteet:
Iho

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 09:25

Jos käyttäisin yöpukua, ei se ainakaan Ratian olisi, tyyliseikoista voi olla mitä mieltä lystää, mutta hinta on ihan kohtuuton

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 11:26

Joo mulle välttä tarjoutalosta ostettu,ostinpahan parit yöasut tuosta Lidl,stä olivat ihan kivat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 17:19

Tarpeeton