Köyhän pikkuperheen kauppalista 60€/kk?. Mitä ostaisimme lask.3 hl. Ehdotuksia. vain elintarvikkeita.

Kauppalista kk 3:lle heng. 60€kk. Mitä saisimme Yhdestä kaikki vain elintarvikkeet.

Avainsanat: kuukauden ruoka perhe halpa mitä alle 100 ehdota elintarvikkeita meidän raha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2008 - 11:44

Hakekaa toimeentulotukea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.12.2008 - 10:28

osta tonnikalaa

Lähteet:
jyväskylän terveyshuolto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 10:49

kahdella eurolla päivässä ei tosiaan paljoa saa kolmelle hengelle
-perunoita/makrooneja
-kaurahiutaleita
- maitoa
ja ehkä jostain tarjouksesta se tonnikalapurkki

jostain tarvitsee kyllä löytyä joko lisää rahaa tai ruokaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 10:51

Jos lapsi syö koulussa, vanhemmat työpaikalla, niin ainakin kaikilla yksi lämmin ateria päivässä.
60 € ei ole iso raha kuukaudeksi 3-henkiselle perheelle!

-4-viljan hiutaleet
-täysjyväriisi, vitamiini- ja kivennäisainepitoisuus on 200-600% tavalliseen riisiin verrattuna
-soija rouhe
-täysjyväviljat leivän valmistamiseen
-tarjoustuotteet
-käydä kalassa viikonloppuisin
-kutsututtaa itsensä ruokavieraaksi sukulaisille / ystäville

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 18:34

Jaetaanko teilläpäin EU:n ruokapaketteja. Niissä on vehnäjauhoja, makaroonia, näkkileipää, maitojauhetta ja mannaryynejä. Olen ollut seurakunnan jakeluporukassa ja näin paikallislehdestä, että myös työttömien yhdistyksellä on samanlaista toimintaa meidän kunnassa.

Kerkesittekö kerätä puolukoita? Niistä ja kuivuneesta ruisleivästä saa ns. puolukkapöreröä uunissa...kananmunat ovat huokeita ... ruokaherneet 1 kg pussissa samoin....hernesosekeiton voi tehdä ilman lihaa....kuivuneesta pullasta tulee köyhiäritareita...
minä olen pula-ajan lapsi ja tiedän mitä on nälkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 23:15

Itse tarkistan marketeista ns. köyhien osaston=viimeinen myynti tai käyttöpäivä.Usein erittäin hyviä löytöjä puoleen hintaan ja jos omistat pakastimen niin sinne vaan ja sieltä ruuanjatkoa tarpeentullen.