koska teistä tuli viisaita?

kui vanha pitää olla kun tietää enempi kui iskä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2008 - 19:58

Haluaisin itsekin tietää saman, koulua on tullut käytyä jo 10½ vuotta ja silti sattuu joka päivä erehdyksiä ja tulee lisää uutta ihmeellistä tietoa. Lohduttaudu ajatuksella että huomenna olet, vaikket sitten viisaampi kuin isäsi, niin ainakin viisaampi kuin olet vielä tänään :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.12.2008 - 17:30

nyt unohtu se .vili

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 18:23

silloin kun sinä kysyit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 19:26

Elämä itsessään on koko ajan yhtä opettelua, ja kun kaiken mahdollisen kokee, ja siinä samalla mahdollisesti oppii virheistään ja onnistumisistaan, ja nämä painaa mieleensä, niin on jo paljon viisaampi... eli vieläkään en ole viisas, vaan opettelen, mutta viisaampi kuin nuorena, johtuen siitä, että elämä opettaa...ja koskaan ei ole valmis, vaan on aina uutta opittavaa...

Ja voit olla jo nyt viisaampi kuin iskä toisissa asioissa, mutta toisten asioiden oppimiseen sinulta voi mennä vielä vuosia.....

Lähteet:
elämä itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.12.2008 - 19:54

jaha tota pitä miettiä. kiitos vastuksesta.vili

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 20:00

No enpä tiiä siitä viisauvesta ja varsinkaan siitä milloin se alkoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 20:08

Herran pelko on viisauden alku, sanotaan sananlaskuissa. Oletettavasti se viisaus alkaa siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 20:14

Kyllä tulossa on viisaus, poikakin totesi,että isä alkaa viisastua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 09:09

Kyllä tuo sanan lasku pitäisi muuttaa ,siinä vaan lisätään turhia pelkoja kasvavaan nuorisoon,olen jo kasvanut siihen ikään ,että voin kokemuksesta jo sanoa,Herran pelko on tyhmyyden alku,Eteen päin sano mummo lumessa ilman mitään pelkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 11:06

vähäsen alusta pitäen ja lisää päivä päivältä, eli oppia ikä kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 14:06

Sananlaskuissa piilee myös totuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 23:28

Heidi_K.:n vastaukseen lisään että on myös sanonta että herran alku on viisauden pelko.Odottelen jos se viisus jostain tarttuisi minuunkin.