mitä joululahjaksi 15 v. tytölle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2008 - 14:38

Lahjakortti tai rahaa on yksi vaihtoehto.

on myös iltalehden joululahjakone:
joululahjakone.fi/?gclid=CPe...MAodvGgtjw

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.12.2008 - 16:51

Kai siltä tytöltä kannattaisi kysyä mitä hän toivoisi. Sen ikäinen osaa jo kertoa mitä tahtoo.
Yleensä jotain meikkejä ja niitä ei voi ostaa ellei tiedä tarkkaan merkkiä ja sävyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 17:00

Sopivan suuruinen rahalahja on varmaan mieluisin.voi käyttää mihin haluaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 20:17

mitä nuoren naisen tulee tietää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 20:28

Muistelisin, että itse siinä iässä pidin, kun sain joululahjaksi ripsiväriä (no se oli sillon), voips myös lahjakortti kampaamoon olla hyvä idea, tai johonkin puotiin (vaate), josta tietää hänen pitävä/käyvän?, niin hän saa mieleisensä asun/vaatteen, riippuupi tietty siitä paljonko ko. lahjasumma olisi, minkä ajattelit antaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 22:29

Minulla on kaksi teini-ikäistä, joille pitäisi hankkia lahja. Kysyin suoraan, saanko antaa lahjani rahana. Kuulema oikea lahja on mukavampi yllätys. Ja neuvoteltuamme ehkä joku kevyt parfyymi sopisi tai meikki.

Ja kaiken kukkuraksi kaikkein paras lahja olisi joku mummin itsensä tekemä juttu. En oikein sitä tahdo uskoa todeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 10:56

jos vähän haluat ohjata mihin raha kuluu, niin lahjakortti johonkin liikkeeseen (kirjakauppa, harrastekauppa, tavaratolo tms.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2008 - 19:53

Itse olen 17 ja toivoin juuri kummitädiltäni seuraavia:

Mondo-lehden tilaus (tarjoushinta 9nro 40,80e)
Finnkinon sarjaleffaliput (5 lippua 40e)
Hiustenkiharrin (hinnasta riippuen n. 35e)

Hajuvesikin olisi kiva, mutta sen haluaisin kyllä valita itse :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 19:07

rahaa.. viime vuonna sain kokovartalopeilin ja se oli varmaan paras lahja!