onks oikein että mulla on vain tunti nettiä?

onks se muka tarpeeks kun on vaan tunti joka päivä nettiä vaikka on melkein 9v? vili

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2008 - 14:18

Kyllä sun vanhemmat varmaan katsoo sen sulle parhaimmaksi ratkaisuksi tällä hetkellä.

Kun olet iisisti, saat varmaan lisäaikaa tulevaisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2008 - 08:31

Kyllä se riittää. Ei mullakaan ole sen enempää, eikä joka päivä ollenkaan vaikka oon äiti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 13:45

onhan se vähän ,mutta meikäläinen täyttää pian 60 eikä jokapäivä ole aikaa nettiin ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 15:45

On se ihan oikein. Ennen nettiin menoa kannattaa siis miettiä mitä sen tunnin aikana oikeasti haluat siellä tehdä eikä vain surffata päämäärättömästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 17:26

se kuulostaa oikein hyvältä ajalta, opit samalla suunittelemaan omaa ajankäyttöäsi, sulla taitaa olla fiksut vanhemmat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 18:17

Teeppä läksyt ensin kunnolla ja harrasta ulkoliikuntaa kavereiden kanssa ja ajatteleppa sul on viikos 7 tuntii aikaa olla netis.Siinähän kerkee kaikenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.12.2008 - 15:28

teil on salaliitto minkäs mä voin ja sitten se vielä haittaa mun opiskelua!
oikeesti siinä kyl mä ite tyräsin ja jouduin tähän kontroliin, kait se joskus loppuu, mä käyn sit kirjastossa. vili

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 20:56

Tottahan se on, ettei netissä tuntikausia roikkuminen ole terveellistä, oli sitten 8v tai 80v. En kuitenkaan väitä, että tunti päivässä olisi liikaa, mielestäni pari tuntia voisi olla sopiva. Aikuiset jotka eivät itse nettiä paljon käytä eivät välttämättä tajua netin tarpeellisuutta. Netissä olon liika rajoittaminenkaan ei oikein auta jos nuori pääsee käyttämään sitä jossain muualla, eli juuri kirjastossa tai kavereilla. Itse ainakin 8-vuotiaana vietin aikani yleensä ulkona peuhaamassa, mutta kun joskus käväisin netissä niin ärsytti mielettömästi kun joku tärkeä homma oli kesken ja vanhemmat tulivat käskemään koneelta pois. Toisaalta tuosta äskeisestä kommentistasi saa sen kuvan, että nettiajan rajoittaminen on ihan aiheellista, eli vanhempasi varmaan ajattelevat vain parastasi :)