Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille 6.12.08 Napsulaisille.

Tämä ei ole kysymys, mutta voi siihen vastatakin jos haluaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2008 - 08:33

On se vaan niin mukava asua omassa itsenäisessä vapaassa maasssa. Ihanaa talvista itsenäisyyspäivää vaan kaikille.

Kysyjän kommentti

Se oli ihan hyvin sanottu/kirjoitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2008 - 00:55

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille. Illalla laitan kynttilät palamaan ikkunoihin ja juon jouluglögimaljan itsenäisen Suomen kunniaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 07:04

kuin myös sinulle ja kaikille muillekkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 13:29

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille myös minulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 16:56

Oikein hyvää Itsenäisyyspäivää myös sinulle kaikille napsulaisille!

Tunti vielä niin ne kaksi kynttilää on joka ikkunalla loistamassa ja kunnioittamassa sotiemme veteraanien saavutusta; itsenäistä Suomea, kiitos heille siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 17:25

Tuohon on pakko osallistua.Kiitos itsellesikin kuin kaikille muillekin Napsulaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 18:35

Kiitos ja samoin sinulle! Olen tutustumassa sivustoon ja vaikuttaa oikein mukavalta. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 20:08

kiitos samoin sinulle ja kaikille muillekin minunkin puolesta!!! HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 20:16

Kiitos, samoin myös itsellesi kuin myöskin muillekkin napsulaisille . Hyvää Itsenäisyyspäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 20:42

Sitä samaa, vaikkakin pari päivää myöhässä! :)