Kuinka sairastua syöpään?Mikä olisi nopein ja helpoin tapa sairastua syöpään?

Avainsanat: syöpä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2008 - 21:07

Kuinka joku haluaa sairastua juuri syöpään (tai yleensä mihinkään sairauteen)?, jos taas haluat pelkästään tietää, mikä aiheuttaa syöpää, niin toivoisin (toivoisimme/napsulaiset luulisin), että lisäät tietoja kysymykseesi??

Lähteet:
???? täällä ???

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2008 - 20:29

Miks?.Oletko varma että haluat?En ymmärrä kysymystäsi.Jos tietäsin niin en auttaisi.Perustele!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 21:54

Ehkäpä kannattaisi istua alas ja miettiä kysymys uudelleen. En äkkiseltään keksi mitään niin kamalaa jonka seurauksena mieleen saattaa nousta kyseisiä ajatuksia ja toiveita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 21:55

jos todella tarkoitit mitä kirjoitit, niin tekisi mieli sanoa että hanki muuta hoitoa odotellessa, näyttäisi että tarvitset ...

(anteeksi jos olin epäkohtelias, mutta niin monelle tuo syöpä on kovin henkilökohtainen ja epätoivottu asia, niin että tuollaiset kysymykset tuntuvat rienaukselta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 22:52

Tuo on jo aivan xx ajattelehan mitä todella kyselet, täällä Napsussa on varmaan sellaisia joilla se on tai ovat selvinneet. Elä toista kertaa laske leikkiä vakavalla asialla. Jos kysymymyksesi on tarkoitettu huumoriksi niin se on tosiaan ala-arvoista.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 07:07

Pitäiskö mennä mielenterveystoimistoon ja sitä kautta hoitoon niin olisit vissiin vielä hoidettavissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 08:38

On nopeampiakin ja kivuttomampia tapoja hankkia tälle elämälle loppu. Toivon kuitenkin että noudatat edellisten vastausten neuvoja ja katsot itseäs peilistä ja haet hoitoa, etkä sairautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 13:41

tunnen ihmisiä jotka on sairasruneet syöpään .Yksikin mies joutui eturauhas syöpä leikkaukseen 70 vuotiaana ja oli sitämieltä ,että se tuli liian nopeasti.Hän kyllä elää vielä ja täyttää pian 80v.On niitä muitakin tuttuja ,jotka on parantuneet siitä ,ja niitäkin ketkä ovat kuolleet syöpään.??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 17:06

Vastaan vain kysymykseesi enkä kommentoi muuten.:
Helpoimmat tavat hankkia itselleen syöpä, ovat syödä epäsäännöllisesti ja rasvaista, mielellään paljon lisäaineita sisältävää ruokaa, asua suurkaupungin keskustassa, jossain sähkölinjan alla ja säteilyn saastuttamalla alueella, polttaa tupakkia kuin korsteeni ja muutenkin valvoa kaikki yöt netissä ja nukkua päivällä, ettei vaan vahingossa saisi mitään valoa ja vitamiineja mistään. Jos näillä ohjeille ei vielä onnistuisi, lisätään tähän muutama olut tai siideri päivässä ja viikonloppuisin lasti viinaa.

Jos et halua syöpää, liiku säännöllisesti, nuku hyvin, syö riittävän usein ja laadukasta ruokaa. Älä tupakoi tai käytä muitakaan päihteitä. Ennen kaikkea, ole positiivinen ja kiinnostunut muista ihmisistä. Älä siis rieku netissä öitäsi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.12.2008 - 03:16

Kysymykseni on hieman outo jne... tiedän sen mutta itse en siitä välitä.Kysyin helpointa ja nopeinta tapaa sairastua syöpään koska minulla on pakonomainen tarve sairastua kyseiseen sairauteen ja ennenkuin kukaan alkaa neuvomaan minua menemällä mielenterveystoimistoon niin neuvon teitä olemaan neuvomatta minua koska olen varsin hyvin tietoinen siitä että mielenterveystoimistossa on varmaan useampi psykologi/psykiatri joka voisi luultavasti kertoa minulle mistä on ruuvit päässyt löystymään ja joutuisin luultavasti tuottamaan heille pienen pettymyksen (taas kerran) koska yhtään ruuvia ei päässäni ole päässyt löystymään sitten viime tarkistuksen jälkeen eli olen aikalailla täysin terve ihminen psyykkisesti/henkisesti ja fyysisesti.Pakonomainen tarpeeni ja haluni sairastua syöpään ei tarkoita sitä että olisin vailla psykiatrista hoitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 14:18

Kysymys on asiaton, vakavilla asioilla ei ole syytä leikkiä.