Taas kerran perinteinen kun on aikaa vielä miettiä.Teettekö tai oletteko tehneet uudenvuodenlupauksia? Ovatko pitäneet?

Ajattelin herätellä palstaa henkiin kun on ollut niin hiljaista.

Lisätty: 05.12.2008 - 18:48

On vähän aikaista Uudenvuden toivotuksiin kun Joulukin on vasta tulossa,mutta etteti unohdu.

Avainsanat: parempaa uuttavuotta kaikille!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2008 - 17:22

Aion säästää seuraavaa matkaa varten rahaa. Joudun luopumaan monista itselleni tärkeistä asioista, jotta voisin viedä lapsen mukana matkalle. Siinä on ne lupaukset sitten; että luovun asioista sen takia. Motiivi on tosi kova, joten uskonpa pitäväni lupaukseni. :)

Kysyjän kommentti

Hienoa että otat huomioon myös lapsesi !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2008 - 19:05

Mietitään ja luvataan rikottavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 21:46

taidan aina luvata itselleni joka vuosi, etten tee mitään lupauksia...kun en oikein tiedä mitä voisin luvata tekeväni..tupakoi en muutenkaan, alkoholiii otan kohtuudella...hmm..jes, nyt tiiän, lupaan laittaa jokapäivä säästöön pienen summan seuraavaa lomaa varten:) (helppo toteuttaa, tein tänäkin vuonna niin, tekemättä varsinaista lupausta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 21:59

on senverran pitämättömiä (lupauksia) varastossa ettei tarvitse tehdä uusia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 14:16

en tee lupauksia uutenavuotena ,jos jotain lupaan joudun sen myös rikkomaan ,siksi en tee niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 14:57

Tuolla linkissä on miun vastaus aikaisempaan samantyyliseen kysymykseen.. ;)

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/5244

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 19:08

tein uudenvuodenlupauksen olla karkkilakossa. se lupaus kesti huimat 12 tuntia! :)