ostokset

Avainsanat: playa del ingles espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2008 - 20:20

Itse luotan aina mieluummin ihmisten henkilökohtaisiin kokemuksiin kuin faktaan. Koska en ole Playa del Inglesillä käynyt, päätin etsiä jonkun kokeneemman matkailijan vinkkejä. Suomi24:n sivuilta löytyi melko kattava tietopaketti, tässä lainaus sivun keskustelusta:

"Inglesin ostoskeskuksista suurimmat tuli katsastettua. Paitsi matkamuistomyymälöitä ja kosmetiikkaliikkeitä, myös paljon ns. basaareja, joissa myydään näitä merkkipirattilaukkuja ym. Niistä neuvoisin pysymään kaukana. Myyjät kyyläävät sinua koko ajan, usein vielä tunnistavat kansallisuuden ja hyökkäävät välittömästi kimppuusi jos katsot jotain tavaraa pidempään. Ja sitten alkaa se tyrkytys ja hehkutus. Pitää tinkiä jne... Todella rasittavaa, itse en ainakaan tykkää asioida noissa kaupoissa ja vastedes en mene lähellekään. Myös joitain elektroniikkakauppoja, joiden tuotteista en todellakaan menisi takuuseen. Jos luotettavaa sellaista haluaa hankkia, kannattaa hakeutua San Fernandon liikkeisiin (taksilla pari euroa). Hinnat noita basaareja lukuun ottamatta aika samat kuin Suomessakin, kosmetiikka ja elintarvikkeet ovat usein himpun halvempia. Suosittelen Inglesin aluella Citan ostoskeskusta, se oli muihin (Kasbah, Plaza, Metro) verrattuna isompi ja enemmän liikkeitä. Kuuluisa Kasbah oli todellinen pettymys noista muista puhumattakaan.
San Fernandon liikkeistä. Kävimme C.C. (centro comercial) San Fernandossa. Kaunis monikerroksinen ostoskeskus, mutta mikä pettymys, liiketilat olivat ainakin puoliksi tyhjillään. Todella vaatimaton tarjonta. Sama pätee Niloon ja Eurocenteriin. Ostokset kannattaa tehdä Las Palmasissa!"

Lisää tietoa mm. ravintoloista ja aktiviteeteista:

keskustelu.suomi24.fi/matkai...0025732711

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2008 - 18:37

Sieltähän löytyy monenmoista tavaraa niin kuin turistipaikoista aina. Ei niin arvokastakaan. Matkamuistoja jos jokinlaisia. Ei näkynyt juurikaan merkkivaatteita. Kelloja ja koruja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 07:21

shoppailuopastusta,
inglesissä peräti 11 ostoskeskusta,
löytyy tuota sivua kelaamalla :

www.gran-canaria-info.com/wi...ng+centres

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 15:47

Jos kysymys on ruuasta, kannattaa kysyä paikallisilta missä he käyvät ruokaostoksilla. Jos kysymys on jostain taxfree-tavarasta, oppaat neuvovat paikan päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 22:36

Itse olen ostellut matkamuistoja varsin vähän viimeaikoina tosin toisille olen tuonut jotain, mutta pääasiasa matkamuistot ovat romua ja rihkamaa.Ehkä pyyhkeitä joille on käyttöä ja muistuttaa matkasta, mutta edelleenkin kuten jo aiemmin mainitsin niin itselleni parhaat matkamuistot ovat valokuvat joita voidaan katsella tarpeentullen ystävien kanssa.Toki kiertele ja katsele mikä miellyttää niin osta mutta muista tinkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 20:42

Ruoka ostoksilla olen käynnyt San Ferdanon Spar kaupassa,Walhallan paistinpannu oli niin huono ,ostin uuden.