onks tulevaisuus jos on skeitari, snuokkari, räppäri ja muuta kivaa?

Hemuli sanoo että tulee hankalaa onks niin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2008 - 19:22

Miksei sinulla olisi tulevaisuutta? Lumi- ja rullalautailu ovat kovin vaativia urheilullisia lajeja ja musiikki kuuluu ilman muuta ainakin minun harrastuksiini. Mutta kyllä kai tiedät, että nykyisin on hyvä jollei ihan välttämätöntä, että on joku pohjakoulutus ja ammatti.

Harrastuksillasi pidät itsesi hyvässä fyysisessä ja psyykkisessä kunnossa, jotta jaksat opiskella ja miettiä mikä sinusta tulee isona. Tsemppiä sulle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2008 - 10:10

jos sinätykkäät nuista niin eitule hankalaa.Ja muistat lukea läksyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 12:51

Toivottavasti ei mikään mainitsemistasi. Lue , toimi, opiskele, hoida kaveruussuhteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 18:43

Tulevaisuus on aina vastassa. Jo seuraava aamu on tulevaisuutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 21:08

Tulevaisuus on uskoakseni. Ei välttämättä liity noihin edellämainittuihin, mutta eiköhän aika ohjaa elamääsi kun vaan pidät jalat maassa.Luota ja usko itseesi!

Lähteet:
Elämänkokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 22:13

tulevaisuus on varmasti, millainen siihen voit paljon vaikuttaa ihan itse kuuluuko tämän päivän harrastukset mukaan vaiko jotain vielä mielenkiintoisempaa
ole utelias,ahkera ja iloinen niin varmasti ei tule liikaa hankalaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 07:46

Täytyyhän olla harrastuksia ja hyviä ovatkin sinulla.

Muista opiskella ahkerasti.

vaihto-oppilaaksi vaikkapa:
www.maailmalle.net/Resource....lemaan.htx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.12.2008 - 08:10

teillä on paljon hyviä juttuja. koulussa mä olen ihan nyvä jotain kolmas. kiitos kaikille - vili