Miten voit esimiehenä hankkia lisähenkilöstöä organisaatioon ja mitkä ovat nykyaikaiset hankintalähteet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2008 - 15:51

Voit hankkia henkilöstöä ainakin 3 tavalla:
1. Kysy omalta henkilöstöltäsi onko heillä tuttavapiirissä sopivia ehdokkaita.
2. Laita paikka esille mm. työkkärin sivuille tai lehteen.
3. Käy läpi yritykseesi saapuneet avoimet hakemukset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2008 - 22:59

riippuu paljonkin valtuuksista, jos olet Valtion tuottavuusohjelman vaikutuspiirissä vastaus on yksinkertainen: ET MITENKÄÄN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 23:13

Tehty yhteistyötä alan oppilaitosten kanssa, tuettu koulutusta, tarjottu kesätöitä, tuettu päättötöitä ja rekrytoitu 'kerma' päältä

Nykyaikaisuudesta en tiedä, mutta näin on menetelty viimeiset kymmen vuotta ja tulos on ollut hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 00:16

Älä sorru vuokratyövoimaan joka on mielestäni ihmisarvoa alentavaa.Konsultti kusettaa enemmin kuin 6 kaljaa. Eli järjenkäyttö on sallittavaa, jopa suotavaa.Mikäli olet rekrytoimassa henkilöstöa niin jäsennä tarpeet minkä tasoiseen tehtävään.Jos pdempiaikainen eli toistaiseksi voimassa oleva työ/virka niin tuossa edellä hyvä vastaus.Mikäli on kiire niin kaikki konstit käytettävissä.

Lähteet:
Kokemusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 09:00

Työvoimatoimistot,sinnehän sitä porukkaa on lentänyt viimeaikoina kiihtyvään tahtiin.Toisaalta Virolaiset ovat alkaneet paeta täältä kotimaahansa,siis lisähenkilöstöä varmaan löytyy Työvoimatoimistosta,jos on valtuudet rekrytoita