Mitä täällä Napsussa niillä pisteillä saa?? Ooletteko käyneet sunverkossa? Siellä saa aina pisteillä ostettua kaikkea oikeaa tavaraa kotiin! www.sunverkko.com

Mitä niillä pisteillä saa?

Avainsanat: pisteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2008 - 23:59

Ompas siellä sivustolla kaikkea..empä tiedä, saatan ehkä joskus käydä katselemassa tarkemmin , mutta nyt ei oo niin kiirettä kerätä pisteitä että joskus saisi suklaalevynkin kotiin..heh

Kysyjän kommentti

Moikka. Kirjoitit hyvän kommentin mun kysymykseeni! Siksi valitsin sinut parhaaksi kirjoittajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2008 - 20:15

tällä hetkellä arpalippuja

Lisätty: 04.12.2008 - 21:03

vilkaisin sunverkon, palkinnot on jees, sisältöä vähän ihmettelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 20:17

jos on tuuria niin 300 €

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 20:24

Tuleeko tavarat OIKEASTI jos on tarpeeksi pisteitä hankki jotain? Ja jos tulee niin miten??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2008 - 09:46

yleensä ei mitään, muttä kyllä syytöksiä saa roppakaupalla,pisteiden kalastelusta.