Salaako mies jotain jos yrittää syyllistää kaikin keinoin naista vaikka tietää ettei nainen ole tehnyt mitään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2008 - 01:58

Jaa, jaa se on niitä parisuhteen kiemuroita, joissa testaillaan toinen toistaan. Epäluulo ja mustasukkaisuus pilaavat hyvänkin suhteen. Kaikki epäileminen on turhaa, jos tietää itse tehneensä oikein.

Mutta jos sopiminen onkin niin kivaa pienen riidan jälkeen, että kannattaa riidellä. Niinkö?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2008 - 20:22

Syyt voivat olla moninaiset. Saattaa salatakkin tai sitten muuten vain kiusoittelee ja leikittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 20:38

Jospa se on pelkkää testaamista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 01:03

harvemmat on kieroja, ei välttämättä salaile, voi olla vähän kipee, potee kunkkukuumetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 07:55

Olisiko se jotain huonon itsetunnon kohottamista, tai vaikkapa vallankäyttöä pahimmillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 11:29

se ei ole mitään näistä ehdotuksista.SE on kasvatus malli jonka lapset oppii vanhemmiltaan se kiertää suku polvesta toiseen ,siitä on kirjallisuuta olemassa ,käykää vaikka kirjastossa lukemassa kasvatustiedettä.Joskus voisi ajatella omaa lapsuuttaan perusteellisesti,mitä malleja on saanut mukaansa,ja mitä jakaa omille lapsilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 00:21

Kyllä mä olen sitä mieltä ettei ole itellä putaat jauhot pussissa jos rupee syytteleen toista!!!!