Mitä mieltä olete TV-lähetysten usitojenuusintojenuusinnoista?

Toki hyvä että mahdollisimman monella on mahdollisuus katsoa ohjelma joka jäi syystä tai toisesta katsomatta, mutta usealla on tallentava digiboxi tai VHS-nauhuri ja toimii yhteistyössä eitallentavan boxin kanssa.Toki kanavia löytyy lisämaksusta.Mutta TV-lupa on jo nyt suhteellisen kallis.

Lisätty: 03.12.2008 - 16:51

uusintojenuusintojenuusinnoista. takkus tää kone vähän.eli oikeesti kaatu.

Lisätty: 07.12.2008 - 02:13

tarkoitan tässä eritoten eiliseneiliseilistä.Mutta toki kaikki vastaukset ovat tervetulleita.On kyllä paljon vanhoja sarjoja, elokuvia ym jotka tosiaan haluaisin nähdä uusintana.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2008 - 16:58

Mielestäni on liikaa uusintoja, ja muutenkaan mielestäni ohjelmatarjonta ei vastaa sitä hintaa minkä saa pulittaa luvasta katsoa TV:tä.

Tänne kannattaa laittaa nimi, tosin en tiedä onko se vielä voimassa, en tsekannut:
www.adressit.com/televisiolupapois

Kysyjän kommentti

Hyvä linkki. Itse olen samalla linjalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2008 - 17:03

Täysin turhia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 17:07

juu ja sit ku kattoo jotain turkuteeveetä ni siel tulee uutisistakin muutamat uusinnat :D kyl uusinnat välil ihan hyväkin asia on mutta kun tulee aina juur sillon ku tahtois kattoo jotain hyvää / näkemätontä eli jos vaikka pistäis öisin tulemaan uusinnat tai tekis uuden kanavan: esim "mtv3 uusinta" jolla tulis pelkästään uusintaa eli tulis vaikka sama ohjelma suoraan mitä tuli tasan 24h sitten eli eilen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 17:08

Näyttääpi siltä, ettei ilmeisesti mene valituksii meilt katsojilt sinne telkkupäättäjille, ollaan liian passiivisia tai ei tietoa minne valitellaan. Ite ainakin täysin kypsä näihin samoihin ja taas samoihin uusintoihin, vanhat ketut sun muut, joilla ehkä jo kymmenes uusinta ja filmin laatukin mitä lie, silloin oli kiinnostava kun tuli pariin kertaan alussa, mut nyt vieläpä 2008: ollaan saatu halvalla, niin näytetäänpä taas, halvaks tulee -menttaliteetilla.

Sekä myös nämä (vaikkei olisikaan uusintoja), niin kauniit ja rohkeet, jne. kun ei loppua näy jatkumolle, niin kyllästys iskeny väkisinkin meikäläiseen, joten kanavaa käännettävä tai napsuteltava...

Ja niin kuin palisanteri yllä sanoi, vielä pitää maksaakin melkein rupniitteja tästä hyvästä, murinaa...

Lisätty: 03.12.2008 - 21:05

Itellä ei mitään tallentavia laitteita, niitähän ei tarvii kun tulee niin moneen kertaan kaik ohjelmat, hih...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 18:35

pitääkö aina valittaa kun toiset valittaa ,että pitäisi nähdä jo nähdyt ohjelmat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 20:51

Kiva niitä on kattella jos niitä ei ole ennen nähnyt. Meitäkin on.
Mukavia sarjoja, jotka ovat uusintoja tulee monesti aamuisin tai alkuillasta ja niitä ei näe vaikka haluaisikin.Kaikki eivät omista tallentavia laitteita. Saahan niitä toki useita ohjelmia jo dvd versioina, mutta semmoisetkin laitteet saattavat puuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 21:30

ärsyttää jos joka kanavalla pyörii ohjelmia,jotka on jo nähty yksi kaksi monta paljon kertaa. miks me joudutaan maksaa ihan kamalan isoa telkkari lupa maksua jostain sellaisesta mitä on nähnyt useita kertoja. ei ymmärrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 00:58

oon senverran satunnainen TV:n katsoja, ettei ihan kummasti häiritse, paitsi että silloin harvoin kun päätän pitää elokuvaillan, kaikki illan leffat onkin tullu jo aikaisemmin nähtyä, harvaa viitsii uudestaan katsoa (sarjoista en perusta muutenkaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 02:13

Kyllä jonkun englantilaisen poliisisarjan katsoo koko elokuvana uudelleen vaikka sen on aikanaan katsonut pätkissä. Sellainen on esim. Morse.

Mutta mukavia uusintoja on todella vähän. Minäkin ihmettelen miten Vanhaa Kettua pidetään aina vaan pyörimässä. Laadukasta katseltavaa ei ole. Ja samalla formaatilla amerikkalaisia apinoimalla tehdään sitten meillekin muka viihdettä. En ymmärrä minäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 13:27

Hyvä asia silloin kun laatuohjelmia uusitaan (Teemalla esim.) Kaikilla ei tallennusmahdollisuutta ja kyllä itsekin saatan katsoa saman ohjelman toisenkni kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 18:47

Subilla pyörii toista kertaa Supernatural-sarja tälläkin hetkellä. Se ei muuten häiritsisi minua, mutta sattuu olemaan niin, että Sub-tv omistaa ko. sarjan julkaisuoikeudet Suomessa. Koska Sub-tv on esittänyt sarjasta vain 2 ekaa tuotantokautta, ne voi ostaa laillisesti. Kolmatta tuotantokautta ei voi ostaa kaupasta tai netistä laillisesti sillä Sub-tv panttaa sitä eikä esitä edes televisiossa!

Lyhyesti sanottuna: Sarjojen uusinnat ovat hermoillekäypiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 13:21

Uusinnat ovat hyvä juttu TIETYISSÄ TAPAUKSISSA.
Matkaohjelmien suhteen on kyllä pari kertaa tullut raivottua oikein kunnolla kun on missannut jonkun ohjelman jonka todella olisi halunnut nähdä. Silloin olisin kyllä maksanut ihan reippaasti jos olisin saanut toisen mahdollisuuden, mutta silloinhan sitä uusintaa ei tietenkään laitettu pyörimään. Tv-sarjoja voisi myös uusia niin, että sama jakso näytettäisiin esim. kaksi kertaa viikossa, jos ei kyseistä ohjelmaa ole tiettynä päivänä mahdollista katsoa. Toisaalta taas en tajua, kuka jaksaa katsoa uusintana jotain puoli vuotta aikaisemmin näytettyä tosi-tv sarjaa, esim. Pelkokerroin. Välillä taas tuntuu että joidenkin kanavien ohjelmatiedoissa ei muuta luekaan kuin uusinta, uusinta ja uusinta. Varsinkin Jim-kanavalla tämä on jo alkanut häiritsemään.