Miten teillä on tapana ottaa vastaan uusi vuosi? Eli juhlitteko vuoden vaihtumista.

Lisätty: 10.12.2008 - 17:34

Tähän kysymykseen kaikki vastaukset ovat oikeita, joten vastaus on arvottu kaikkien vastanneiden kesken. Oikein rauhallista ja hauskaa vuodenvaihdetta!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2008 - 09:01

ihan hissukseen piilotellaan eukon kanssa mökissä ettei jäädä remustelijoiden jalkoihin

Kysyjän kommentti

Erinomaisen hyvää ja antoisaa seuraavaa vuotta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.12.2008 - 08:35

Emme juhlia uuden vuoden aattona. Katselemme naapureiden ilotulitusta ja ehkä telkkaria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 08:48

Tuttu porukka jo vuosikausia (3-4 perhettä vaihdellen tilanteen mukaan). Käydään alkuillasta teatterissa tms. jos sopivia esityksiä menossa ja sitten vetäydytään kiireen vilkkaan jonkun kotiin (pois rillumajuhlijoiden jaloista). Loppuvuosi sellaista hissun kissun tissuttelua ja suun pieksäntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 10:17

tutut ja hyvät kaverit kasaan totta kai. säkillinen raketteja jotka sitten ammutaan puolen yön aikana taivaalle. hyvää ruokaa ja tietysti kuohuvaa pitää olla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 10:30

Kotosalla miehen ja koiruuden kanssa..koiruus pelkää raketteja ja miehen työvuoron takia. katsellaan kun naapurit ampuvat rahansa taivaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 11:46

lancelot74 sanoi jus niinkuin ajattelin laittaa tähän.koira ei pelkää raketteja se on ensimmäisenä siellä ja meinaa hyökätä ottamaan kiinni lähtevän raketin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 12:38

Vaihtelee joka vuosi: välillä kavereiden, välillä tuttavaperheiden ja välillä sukulaisten kanssa. Viime vuonna en jaksanut lähteä remuamaan mihinkään ja matkustin sen sijaan kummitätini seuraksi Tampereelle ajatuksena vain rakettien katseleminen. Iloa vähän pilasi, kun sain aattona kuulla, että rakettien ammuskelu on kielletty koko keskusta-alueella. No, se oli sitten vähän tavallista rauhallisempi uusivuosi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 14:43

Viimeiset 12 vuotta on vahdittu lapsenlapsia. sitä ennen oli kotihippoja, Nyt ei jaksa enää juhlia , ei se uusi vuosi tuo muuta kuin lisäkiloja ja enemmän harmaata päähän. Illusiot on kadonneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 16:45

Samoin kuin llauraa yllä sanoi, meilläkin vaihtelee tavat/tottumukset; välillä kutsun tätä nuorisoa/tai he kutsuvat itse itsensä, heh.. (noin 20-30 hlöä) ja laitan uudenvuoden murkinat, sun muut, pelaillaan jotain pelejä, jotkut saunoo, toiset seurustelee, ampuvatten rakettei, tinan valamiset ja perinteinen 'kuppileikki' myös saanut suosiota, jne., oikein mukavaa on kaikil ollunna... tarina kertoo..

Sit toisinaan ihka vaan olla möllötellään tääl kotona ja aikasin nukkumaan ja kello soittaan, et heräis kattomaan telkust Senaatintorin vuoden vaihtumisen + toisten (naapureitten) raketteja kattelemaan...

Riippuupi tietty paljolti työn määrästä ennen ko. tapahtumaa/eli miten jaksaa, ja ilmakin sanelee paljon, jos jkv lunta ja mukava keli, niin ihmiset liikkuvatkin enemmän ja ovat virkumpia (=virkeempiä), näin tääl meil, eli miten millonkii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 17:14

Aina ilotulitusta seuraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 18:11

Tässä pikkukaupungissa näkee hyvin parvekkeelta kaupunginosan ilotulituksen kuin myös pihalta osin omilla verorahoilla maksetun ilotulituksen.Täytyyhän se katsoa kun on olemme osaltamme osallistunut kustannuksiin.Eli emme lähde seuraamaan nuorison hulinointia.Kotona on parasta seuraa.Varmaankin tulee nautittua jotäi hyvää juomaa illan ratoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 20:58

Kotoa makuuhuoneen ikkunasta näkee kaupungin ilotulitukset ja kaikki muutkin raketit jotka päivän, illan ja yön mittaan valaisevat taivasta ja saastuttavat melullaan ilman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 13:32

Ei juurikaan juhlita, mutta vieraita tulee kyllä uudenvuodenpäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.12.2008 - 16:24

En itse juhli mitenkään, mutta en voi välttyä kuulemasta ja näkemästä rakettien ammuntaa, joten seuraan sitä tapahtumaa parvekkeelta.