Mitä mieltä ootte kiroilevasta siilistä?

Sarjakuva.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2008 - 20:20

minusta on hauska sarjis..ja oonpa ny huvikseen keräilly sitä muki sarjaakin..

www.kiroilevasiili.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2008 - 17:56

Mie en ole Kiroileva siili sarjakuvaa lukenut, mutta en sen takkii ole lukemati jättänyt ettäkö en tykkäis, tai että paheksuisin sitä sarjista. Mie luen muutenkin vähän sarjiksii, Aku Ankka on ainut mitä luen. Miulle tulee Akkari. :)

www.google.fi/url?sa=t&s...avORMRSSGA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.12.2008 - 17:59

Parempaa saa hakea, mutta löytyminen kyseen alainen...

Olavi Forssasta

Lähteet:
Luettu ensimmäinen SIILI kirja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 18:51

Enpä tiennyt semmoista sarjakuvaa olevankaan. luulin että kyse on oikeasta siilista ja ajattelin, että senpä täytyy olla ihme

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 19:07

hauska tapaus, Viivin ja Wagnerin sekä Harald Hirmuisen kanssa samassa sarjassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 12:00

Menee paremman puutteessa, mutta en kyllä tajua sen hirmuista suosiota. Käväisin tässä yhtenä päivänä pankissa tilaamassa uuden visan ja kun lopulta sain valittua kortin kuvan listasta (valitsin sellaisen maisema-aiheisen) niin pankkineiti oikein hihkaisi ja nousi halaamaan että "ei jestas, viimeinkin sellainen nuori joka ei valitse tuota kiroilevan siilin kuvaa, olen niin kyllästynyt siihen kun en edes muista milloin viimeeksi joku olisi hankkinut jonkun muun!" :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 16:33

Ei ole montaa kertaa osunu kohdalle lehdis, mut ei oikein se huumori aina osu mun nauruhermoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 13:45

Enpä ole yhdenkään siilin kuullut kiroilevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 17:57

Alkuun se oli hauska sen takia, että siihen voi samaistua vähän kaikki. Nyt siihen on vähän alkanut kyllästyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 19:15

kyllä se jaksaa olla hyvä kun ei liian usein lueskele