miksi kissanpentumme avaa aina wc:een suihkun puolella olevan viemärin kannen?Kissanpentu tulee tässä kuussa jo 5kk.

osaako kukaan kertoo tekeekö muiden kissat näin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2008 - 19:45

Kissallahan on tarkka kuuloaisti. Jos suihkun puoleisessa viemärikaivossa liikkuu vesi ja kissa haluaisi tarkistaa mikä siellä aiheuttaa ääntä.

Meidän vanha kissa hyppäsi kello 7 aamuisin miehen rinnan päälle ja kosketti tassulla poskea kunnes mies nousi antamaan kissalle aamupalaa. Kananmuna vatkattiin maitoon ja lautanen nostettiin tiskipöydälle koiran ulottumattomiin ja kissa hyppää loikautti tiskipöydälle murkinoimaan. Ei meillä herätyskelloa tarvittu. Kissa hoito sen puolen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2008 - 17:58

Onko kissallasi aina vettä tarjolla kupissa? :)

Lisätty: 02.12.2008 - 18:58

Kissanpennut niin kuin kaikki muutkin pennut kyllä ossoo keksiä kaikenmoista.. Luulen ma että see vain leikkii ja voihan sieltä tulla hänen mielestään joku kiva haju ja sen takkii aina aukailee sitä.. Ja jos kissoilla on itsensä mielestä tylsää, niin silloin ne kanssa tekee erikoisia asioita.

Meitinkin kissa aikoinaa kakkasi aina isoon kukkaruukkuun vaikka oltiin vain hetki poissa (naapurissa kyläilemässä) Se oli sen tapa osoittaa mieltään, muuten se ei koskaan kakkint sinne, kun kuiteski hiekkalaatikko oli olemassa sille.

Lähteet:
ajatelmat ja muistelot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 17:59

12 vuotias "pentumme" aukoo yöllä kirjahyllyn alakaapit ja poissaollessamme raahailee vaatteiat.Sillä se on tapa, mutta pentu haluaa tutkia kaikenlaista.Ottakaapa muut kissanomistajat kantaa.

Lisätty: 02.12.2008 - 19:12

Kissamme paras nukkmapaikka on usenmiten pää lenkkarissa.Kaipa tuo tykkää siitä ajusta enemmin kuin me muut.

Lähteet:
Kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 18:48

Jos se tykkää siittä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 12:53

hih, hauska kuulla että muillakin on sama "ongelma":)...meillä ne varmasti vaan tekee sen ihan meidän kiusakseen, kun siitä kuuluu "niin kiva ääni" kun se kolahtaa lattialle.. ei ne sille muuta tee, se vaan pitää saada jostain kumman syystä vaan auki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 15:14

MINUN 2 KISSAANI PITÄÄ SIITÄ VIEMÄRIKANNEN KOLISETTULASTA YÖAIKAAN EN KEKSINYT MUUTA RATKAISUA KUIN LAITTAA ÄMPÄRIN TÄYNNÄ VETTÄ PÄÄLLE, NONIIN NYT EI VETTÄ JUODA MUUALTA KUIN SIITÄ ÄMPÄRISTÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 16:31

Onhan nää kissat niiiin persoonallisii, jotta. Meitin urospuolinen kissa on keksinyt hypätä ovenkahvoihin, jolla saa oven auki, ja kun WC:hen menee tarpeillee joku, niin toinen kisu myös sinne kans (jos ovi säpissä, niin pitää raapia ovea niin kauan, et aukastaan) ja useimmiten tekee myös tarpeensa, ja naaraspuolisen pitää noin kerran kuussa suurin piirtein 'tarkistaa' kaikki mahdollliset kaapit ja kirjahyllyn hyllyt ja kaapit availemalla niitä ja jos ei saa auki, niin pakko mennä aukasemaan ja näyttään, ettei täällä sen kummosempaa ole kuin viimeksikään, heh... Uroskissa taas seuraa kuin koira aina kun kotona, siinä vieressä kulkee niin kauan kunnes ihminen istahtaa... viemäriluukkuja ei ole (vielä, hmmm) keksineet availla, on ne aikamoisii epeleit...ja niin lutusii ja viisait...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 17:23

Opiskelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 17:25

Meidän kissa teki pentuna ihan samaa, eli avasi viemärin kannen.
Ehkä kissa haluaa näyttää teille kuinka taitava hän on.
Meillä loppui viemärinkannen availu, kun kissa oli n. 1v.