Aiotko lähteä joululomaksi reissuun?

Lähdetkö joululomalla etelän lämpöön? Jos lähdet, minne suuntaan maailmaa? Oletko aikaisemmin käynyt kyseisessä paikassa?

Avainsanat: joululoma etelä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2008 - 11:53

Joululoma on oikeastaan se ainoa loma jolloin mieleni ei halaja ulkomaille vaan pysyttelen mieluummin täällä Suomessa nauttimassa jouluisesta tunnelmasta ja (mahdollisesta) lumesta. Hiihtolomalla sen sijaan on suunnitelmissa jonkinlainen matka, tosin siihen liittyen on meidän perheellä pieniä ristiriitoja.. itse unelmoin Seychelleista kun taas perheen maksumiestä houkuttaa New York.. Saa nyt nähdä miten tässä käy :)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Valitsin sen parhaaksi kun kuulosti suunnitelmat niin lupaavilta, voin pitää sulle peukkuja Seychellien suhteen, itsekin haaveilen sinne joskus pääseväni :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2008 - 16:30

Lähden, tosin en etelän lämpöön vaan piilottaudun keski-Euroopan vuoristoon, niilä kulmilla ollaan oltu ennenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 17:02

En ulkomaille, mutta omalle mökille Pohjoiseen Suomeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 17:06

Ihan täällä Kotisuomessa aijon Jouluni viettää perheen parissa. Mie en ole kertaakaan ollut Suomesta poies jouluna varsinkaan aattona. joulun ja uudenvuoden jälkeen olen kerran lähtenyt etelään, elikkäs heti vuoden alusta juupsista.

Lähteet:
muistelmat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 17:29

Kyllä, mutta lyhyelle visiitille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 17:35

olen vain kotona uuden kissanpentumme henrietan ja nipsun ja aviomieheni kanssa .Eka joulu uudessa kodissamme.Ihanaa viettää joulua rakkaideni kanssa kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 18:49

Päivät olen reissunpäällä ja yöt vietän kotona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 20:23

kotosallapa hyvinnii.. perinteisesti joulu kotona ja sukulaisilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 01:00

Kovasti haluaisin ainakin aaton olla jossain etelässä, mutta saa nyt nähdä kuinka käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 02:33

Kukin varmaan viettää joulunsa elämäntilanteensa mukaan. Olen viettänyt jouluja poissa kotoa sekä etelässä että pohjoisessa. Olen katsonut palmuissa keinuvia jouluvaloja etelässä ja sulatellut auton takakontissa jäätynyttä kinkkua paistokuntoon Lapissa.

Nyt jään tyytyväisenä kotiin. Joskin toivon edes pikkuisen lunta pihamaalle ja metsään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 08:07

Kotona ollaan ja toivotaan edes pientä lumikerrosta tänne etelään jouluksi, se kruunaisi tunnelman. Olemme olleet Lanzarotella joulun ja uudenvuoden 6 vuotta sitten, ilmat olivat koko 2 viikon ajan mitä parhaimmat mutta joulusta siellä ei ollut hajuakaan. Jouluvalot ja -laulut eivät luo sitä tunnelmaa mikä meillä on täällä pohjoisella pallonpuoliskolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 12:55

jännitys näytelmää ollaan vietetty tämä viikko ja kyllä, lähdetään kuin lähdetäänkin etelän lämpöön. viikonloppuna olis lento bangkokiin ja siitä sitten eteenpäin phuketiin. phuket on tuttu paikka ja varmasti saadaan nautittua mukava "joulu ja uusivuosi-loma".

  Ilmoita asiaton vastaus
J-A
Vastattu: 03.12.2008 - 18:51

jouluaaton olen kotona, mut sitte joulun jälkee lähden turkkiin alanyaan. meen sinne nyt kolmatta kertaa ja just pari viikkoo tulin sieltä.kohta uudestaan ! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2008 - 13:37

Tarvett apitää lomaa eli ei mitään pitempiä reissuja minnekään. Toki pieni pyrähdys myöhemmin joulunpyhien yhteydessä, ei varsinaisena jouluna (joiksi käsitän aaton, 1. ja 2. joulupäivän).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 02:33

Jos sää tällainen niin luultavasti kuitenkn erakoidumme luonnonrauhaan mökille kun kotinallekin taitaa olla talviunilla.Aika näyttää??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 18:58

koitetaan pärjäillä omissa nurkissa