Voittiko oikea ihminen BigBrotherin??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2008 - 22:03

Mää oon kyllä perjaatteessa ollut sitä vastaan ettei 'uus asukas' sais BB:tä voittaa, mutta Ansku oli kyllä poikkeus tapaus see antsaitsi sen voiton 99. prosenttisesti. Hän on kaikkien kaveri eikä oikeestaan ruikkuttanut mistään siellä BB talossa, lähti viikkotehtäviin aina innolla ja täysillä, siis ihan oikea 'kaveri' voitti Bigbrother 2008. :D

Mitäs mieltä kysyjä itse on asiasta, että voittiko oikea? :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2008 - 22:31

Mielestäni loppunelikosta voitti oikea henkilö! Ansku oli hassu ja hauska tyyppi...omat suosikkini tippuivat aikaisemmin pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 00:22

Varmaankin se oli oikea ihminen

Lisätty: 02.12.2008 - 10:57

www.iltalehti.fi/bigbrother/...6_bb.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 04:12

"Kyllä kansa tietää" periaatteella kai oikea henkilö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 12:59

Uskoisin, että ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 13:33

Immeiseltähän tuo näyttää, eiköhän liene oikea?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 15:33

Kyllä voitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 19:00

Tero olisi saanut voittaa. Johan voittikin jo pokerissa ja sai afrikan matkan , se riitti johanille. Oli Anskukin oikein hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 19:04

Mun mielestä ansku ja johan oli parhaat vaihtoehdot ja harmitti et tero pääs niinki pitkälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 12:57

olen aina ollut sitä mieltä että talon alkuperäisen asukkaan pitäisi voittaa, mutta kyllä siellä oikea kolmikko oli:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.12.2008 - 09:27

Teron olis kuulunu voittaa. Anniina on muuten ihan kiva mut mä en voi sietää sitä ku joku ihminen on noin tietämätön yleissivistyksessä ja -sanoissa. En oo ikinä kuullut kenenkään tuon ikäisen olevan noin clueless.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.12.2008 - 20:20

KYLLÄ!!