Kuka voittaa Suomen IDOLS -kilpailun

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2008 - 12:59

Koop on mun suosikki ollut alusta lähtien:). toivottavasti se tai anna voittaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2008 - 19:20

Aina olen jaksanut Idolsia seurata, mutta tämä kausi on vähän tökkinyt.. En siis rupea veikkaamaan mitään kun en ole asiaan pahemmin perehtynyt, mutta toivoisin, että sympaattinen Anna voittaisi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2008 - 19:28

Sielä on niitä pörröpää poikia, niistä tykkään. En seuraile enkä muista nimiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2008 - 20:16

Varmaankin juuri se pörröpää voittaa. En minäkään nimeä muista, mutta hänessä on lehtitietojen mukaan ainesta! En ole katsonut idolsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2008 - 20:22

En ole minäkään nähnyt ensimmäistäkää osaa tällä kertaa, mutta lehdestä myös näin veikattavan sitä pörröpäätä, että kait se sitten se on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2008 - 20:33

Pörröpää on Pete Parkkonen Pihtiputaalta ja luultavasti kisan voittaja. Valmis tuote hän onkin jo levymarkkinoille. Mikäpä siinä .... edustavan näköinen ja kaunis käytöskin.

Tosin viime kerralla miellyin Koopin herkkään tulkintaan, mutta hän lienee jo liian vanha nuorison idoliksi vanhoine biiseineen ja murteellisine kielitaitoineen.

Siis luultavasti Pete voittaa Idolsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2008 - 20:59

Luulenpa niin että Pete

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 13:00

Viimeisenä mukaan jäävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 20:46

Veikkaampa että Pete vie voiton, varmasti saa monien teinityttöjen äänen :-)
Pakko myöntää että Petellä on lavaesiintyminen hallussa. Itse pidän myös Annasta, jolla on hyvin persoonallinen ääni sekä vapautunut esiintyminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 08:20

koop