Onko matka peruuntunut koronan vuoksi ?

Minulla peruuntui 4 päivän matka Varsovaan joka olisi ollut toukokuussa. Wizzair palauttaa lennoista rahat ja 20% jää sinne tilille odottamaan seuraavaa lentomatkaa.
Mutta Hotellin kanssa kävi toisin luki ettei rahoja palauteta. Yritän kumminkin koska eihän se ole minusta kiinni ja rajathan on kiinni milläs menet.. Mielestäni jos ei niin Bookingilta en enää hotellia ota..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 27.04.2020 - 11:25

Ei ole ellei avokkini kanssa suunnittelemiemme "käydään jos säät sallii ja intoa riittää" kotimaan reissujen peruuntumisia pidä sellaisina. Rahaa näihin aijottuihin matkoihin emme ehtineet sijoittaa latin latia joten tadoulellita tappiota niiden peruuntumisesta ei tullut eikä tule vastaisuudessakaan. Henkisiä tappioita kylläkin. Harmittaa nimittäin isosti se että matkustelut jopa täällä kotimaassamme on ei sallittujen listalla vielä monen, monen kuukauden ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2020 - 12:59

Kyllä peruuntui, huhti/toukokuun vaihteessa kolme viikkoa Kreetalla. Harmittihan se. Mutta surettaa Kreettalaisten puolesta, ei turisteja ei tuloja. Saas nähdä pääsenkö lokakuussakaan sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2020 - 11:48

Alppireissu peruuntui. Matkatoimiston kautta varatusta matkasta oli maksettu vasta varausmaksu ja sekin saatiin kokonaisuudessaan takaisin. Ehkäpä ensi kesänä sitten uusi yritys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2020 - 17:31

Peruuntui Tallinnan matka toukokuulta. Kesälle oli suunnitteilla kaksikin matkaa (Lontoo ja Rodos), mutta ne sitten unohdettiin. Olen käynyt ystäväni kanssa Thaimaassa omatoimimatkalla talvisin, mutta seuraavaksi taidamme mennä matkanjärjestäjän kautta, koska hyvät peruutus-/muutosehdot. Toivotaan, että tämä korona hiipuu ja matkalle pääsee kohta pian. (: