mitä tekisitte 6.4 miljoonalla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2008 - 19:42

6.4 miljoonaa on niin käsittämätön summa minulle, etten osaa sanoa mitä sillä tekisin. En edes uneksi saavani sellaista summaa. En yksinkertaisesti tarvitse sellaista määrää rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2008 - 19:54

Jos, siis jos, sellanen potti tulisikin, niin 'palastaisin' koko lähisukuni, kaikille omat kodit ja mahdolliset velat pois, jotta pääsisivät sitten nauttimaan normaalista huolettomasta/velattomasta elämästä ja näin itse kukin heistä/meistä voisi panostaa sen jälkeen vihdoinkin siihen ns. henkiseen puoleen, eli parisuhteen/lapsien/perheen yhteiseen olemisiin täysin ruumiin ja sielun voimin, näin mie täl hetkel aittelen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 20:24

Olisin Anonyymi ja hankkisin hangon (tosin tinkisin hinnasta) jolla pöyhiä seteleitä ettei alimmaiset homehdu.

Lisätty: 29.11.2008 - 20:39

Huumoria! Ihan hyvä ajatusleikki:)

Lisätty: 29.11.2008 - 20:51

3.2 miljoonaa vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 20:36

osan söisin tuoreeltaa ja loput säilöisin huomisen tarpeisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 20:36

jaa-a ainekin velat pois maksaisin...sit tulis varmaan asunto hommattua..ja sit shoppailisin..heh no sen periaatteessa näkisi vasta sitten kun semmonen rahamäärä ois käsissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2008 - 11:22

Ekana varmaan pomppaisin kattoon, sitten lähdettäisiin äkkiä perheen kanssa huristelemaan ympäri maailmaa ja kun taas Suomeen päästäisiin parin kuukauden päästä niin.. sitten varmaan hommattaisiin pientä ylellisyyttä elämään ja ostettaisiin isompi talo. Ystävillä tai sukulaisilla ei kenelläkään mitään mittavia velkoja ole, mutta heille voisi varmaan järjestää jotain kivaa luksusta kanssa.. Ja tuo 6,4 miljoonaa on kyllä niin huikea summa että siitä varmaan jäisi parikyt tonnia pelkkään hyväntekeväisyyteen. Haluaisinpa tietää mitä ne eilisillan voittajat teki reilulla kolmella miljoonallaan, onnea vaan heille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2008 - 13:03

Heittäytyisin näkymättömäksi ja kuluttaisin salaa, että henki säilyis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2008 - 13:04

eka maksaisin velat pois, sit vois vähän kierrella muailmoo:) ja olla matkalla vähän pidempään, osan varmasti laittaisin jollekkin korkea korkoiselle tilille. omakotitalo järven rannalle johon pihaan uusi auto..näitä unelmiahan on, kun vain sais sen 6millii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2008 - 22:05

En tekisi niillä rahoilla mitään, antasin ne hyväntekeväisyyteen ja todella vähävaraisille ihmisille, lisäksi eläinsuojeluun kanojen ja sikojen elinolosuhteitten korjaamiseen Suomessa.

Lähteet:
oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 18:36

Varmaan maksaisin velat pois ja lähtisin matkalle koko porukalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 14:02

Laittaisin ensin pankkitilille, sitten miettisin. Osakkeita en enää ostaisi... hankkisin jonkun kivan paikan Ranskasta, matkustelisin jne.