Käytämme sivustolla evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi. Jatkamalla sivustomme käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää...

Kysytty: 22.03.2019 - 08:29

En edes kysy, vaan VAROITAN Suomessa toimivasta top10matkatarjoukset firmasta. Firman omistus ESP Benalmadenassa,PAINAJAINEN.

Firman "asiakaspalvelu" pyörittää e-mailitse asiakasta, ja muuttavat ilmoittamatta e-mailitse antamiaan ohjeita. Elämäni karmein 6 päivää matkaa ostaessa. EI IKINÄ ENÄÄ TUOTA FIRMAA. Suomessa toimii, mutta itsekin ymmärtävät, että saavat toilailla mitä sattuu mielivaltaisesti asiakkaan kanssa, koska top10matkanjärjestäjä toimipaikka-Espanja. Ei päde Suomen kuluttaja-asiat. Karsea firma. Nyt olen maksanut matkan, olisin perunut, sillä kohtelu as.palv niin hirveää, ei onnistunut...ESP yritys. Kiva. On kulunut maksusta netissä 4pv, ja ennen maksua pommittivat sekavilla e-maileilla, että ihan tuskastuin. Nyt kun olen maksanut ja e-mailitse kysyin kuittia, ei kuulu mitään. Asiakkaita kiusaava kusetusyrittäjä. Ei pystynyt perumaan matkaa.

Lisätty: 25.03.2019 - 18:30

Tiedoksi: otettu yhteyttä kuluttaja-asiamieheen Suomessa. Firman kotipaikka saa olla vaikka missä, mutta kun toimivat suomessa, heihin pätevät Suomen kuluttajasuojalait. Lisäksi, luottokortilla kun maksaa (luottopuolella) on vahvoilla jos on huijariyritys. Kuluttaja-asiamies totesi, että reklamaatio firmasta luottokuntaan:"En luota kyseiseen yritykseen, enkä siihen, että matka on mitä luvattu" jne, ja vaatia rahojen-kaikkien maksettujen, palautusta. top10matkanjärjestäjä = matkanpilaaja-firma joutuu antamaan vastineen.Luottofirma joutuu maksamaan matkan takaisin,sillä ovat myös vastuussa. Eli kannattaa maksaa aina luottopuolelta. Aikaa matkan ostosta on ymmärtääkseni 2kk, kun reklamoinnin voi vielä tehdä luottoyhtiöön. Matkanjärjestäjään reklamaatio tietty myös.

Lisätty: 31.03.2019 - 13:11

Jälkiviisastelijoille:Tutut ja turvalliset matkatoimistot, kuten DETUR, on Turkkilainen yhtiö. Olenkin todennut, kun olen sairastellut ja omatoimimatkailun sijasta olen käyttänyt matkatoimistoja, että mihin minä lopulta matkatoimistoa tarvitsen? Lentokenttäkuljetukset, hotellihuoneen, lennot. Lentokenttäavustus on lakisääteisesti Finavian hoidettava, kaikilla kentillä. Inhoan noita jälkiviisastelijoita, jotka ovat tietävinään kaiken.



Avainsanat: epäasiallinen top10matkatarjoukset karsea

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 25.03.2019 - 10:01

Poikani ja hänen kaveriporukkansa kokemukset kyseisestä firmasta samankaltaiset kuin sinulla. Olivat saanet sieltä yhtä epäasiallista palvelua kuin sinäkin eikä heiltäkään matkan peruminen onnistunut. KANNATTAA TODELLAKIN VÄLTTÄÄ ASIOINTIA KYSEISEN VIRMAN KANSSA jos haluaa selvitä ikävyyksittä ja saada matkatilauksensa tehtyä mahdollisimman helposti ja asiallisesti.


  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2019 - 23:38

Itse tilaan aina matkat tutuilta ja turvallisilta matkatoimistoilta .. ei todellakaan innosta tuon nimiset..


  Ilmoita asiaton vastaus
Tämä kysymys on suljettu, mutta voit edelleen vastata siihen. Et kuitenkaan tienaa pisteitä vastauksestasi tähän kysymykseen.

Vastaa kysymykseen

Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!

Rekisteröidy

Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Syötä käyttäjätunnuksesi sivustolle Napsu.
Syötä tunnuksesi salasana.

Ohjeita vastaajalle

  1. Vastaa esitettyyn kysymykseen.
  2. Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
    Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei".
  3. Noudata Napsun sääntöjä.
  4. Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
  5. Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
  6. Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
  7. Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.
Pieni hetki, sivua ladataan.