Miksi Anonyymillä ei ole pisteitä enemmin kuin Valperila kun näkyy olevan häntäkin aktiivisempi ;)

Lisätty: 29.11.2008 - 17:02

Tarkoitan että emmekö ole samaa sakkia.Kuten jo aiemmin oli puhe että olemme anonyymejä nimimerkin takana.Onko yksityisyys niin "pyhä" asia että emme voi keskustella ninimerkkiemme suojassa?

Avainsanat: anonyymi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2008 - 14:37

Koska Anonyymi on erään napsuttelijan nimimerkki, ja nämä muut anonyyminä-vastanneet (jotka voipi olla vaikka sinä tai minä, tai joku muu), eivät kartuta tämän varsinaisen nimimerkin Anonyymin pisteitä.

Kysyin tästä asiasta Napsun ylläpidolta jo jonkin aikaa sitten, jotta miksi/miten voi olla sallittua, että Anonyymi voi olla myös jonkun nimimerkkinä, minusta se on harhaanjohtavaa vastaajia kohtaan, eivät ole vielä vastanneet sieltä, hmmm... mitä mieltä sitten muut asiasta?

Lisätty: 29.11.2008 - 19:34

Jaa jot sillee aittelit kysymyksessäs, samaa mieltä, jos jo olen anonyymi nimimerkillä jonin13, niin miks mun pitäisi vielä kysyä/vastata anonyyminä, ainoaksi syyksi keksin sen, että jos kysyisin/vastaisin jotain ns. noloo, niin ehkä sitten siinä aittelee ihminen, joka näin tekee, jot muut saavat must väärän kuvan ja 'pointsit laskee' muitten silmis...? tiiä sitten, mut näin luulen....

Kysyjän kommentti

Olet näköjään selvitellys asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2008 - 15:26

Jonin jo kerkesikin vastailla ja tosi harhauttavana tuon nimimerkin kyllä voisi muuttaa ...

ps. tämä nimimerkki Anonyymi on vasta aloittanut : Liittynyt: 2. marraskuuta, 2008

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 20:02

ikäero 1:7

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 13:19

ikäero 1:7 ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 18:38

Mistähän ihmeestä tässä on kysymys? Tarkoitatteko, että Anonyymi on nimimerkki? Luulin sen olevan kuka tahansa, joka ei halua nimimerkkiään näkyviin.