Toimittaja Khashoggi sai surmansa hakiessaan aviolupaa. Oletko sitä mieltä, että surma oli etukäteen suunniteltu vai ei?

Avainsanat: saudi-arabia turkki toimittaja prinssi erikoisjoukot monet muut maat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 02.11.2018 - 10:21

En usko että toimittaja Khashoggin surma ei oli suunittelematon vahinko tai muu ei etukäteen valmisteltu kuolematuottamus sillä kaikki tapahtumasta kertovat uutiset viittaavat todella vahvasti tahallisuuteen. Tähän viittaa erityisesti ne uutiset joissa hänen kuolinsyynsä sanotaan olleen kuritettuksi japalotelluksi tuleminen. Tuskimpa häntä olisi paloiteltu ellei teko olis ollut tahallinen ja ennalta suuniteltu ja tekijät olisi haluneet päästä eroon lopullisesti Jamal Khashoggista, Saudi-Arabialle epämieluisasta kuningasshuoneen arvostelijasta.