Mitä ajatuksia ohjelma Enbuske, Veitola ja Salminen herättää sinussa?

Lisätty: 22.10.2018 - 19:22

Ohjelma on hyvä, mutta yksi toimittajista herättää monenmoisia tunteita muiden esiintymistensä takia. Mukava saada vastaus - toivottavasti saan useampia vastauksia.

Avainsanat: mtv 3

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 19.10.2018 - 11:49

Ohjelma on mielestäni hyvällä tavalla sillisalaattimainen. Siinä vaihtuvat sekä haastattelijat että haastateltavat ja haastattelujen aiheet riitävän nopeaan tahtiin. Ohjelma on myös kestoltaan juuri sen pituinen että sen aikana ei ehdi pitkästyä ja vaihtaa televisiokanavaa kolmoselta johonkin toiselle kanavalle ennen jakson loppua. Ohjelmassa käsiteltävät aiheet ja siinä haastateltavat ihmiset ovat pysyneet kaudesta toiseen mielenkiintoisina. Haastattelijat eivät ole kylmiä tosiasioita latelevia toimittajia vaan aivan tuiki tavallisen oloisia tyyppejä jotka välillä tekevät mokia siinä missä me ei julkkiksetkin. Ohjelman esityskaudet ovat juuri niin pitkiä kuin pitääkin olla ettei se ehdi väljähtyä kuten muuten saattaisi käydä. Näistä syistä johtuen Embuske, Veitola, Salminen puolustaa hyvin paikkaansa ja ansaitsee tulla nähdyksi myös seitsemannellä, kahdeksannella ja ... kaudella.