Tuleeko teille joulupukki.meille tulee luultavasti mutta itse joudun olemaan silloin valitettavasti asioilla. Anonyymi Timppa.

Avainsanat: joulupukki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2008 - 12:01

Kröhöm asioilla,, silloin kun mie olin pieni niin kerran isukki väitti olevansa torkuilla meitin (veljeni ja miun) huonessa.. Silloin olin jo sen ikäinen kumminnii jotta tajusin seen että Joulupukki ei ollutkaan Joulupukki vaan tiedät kyllä kuka,, no se torkkuja tietty.. :) Harvemmin hää oli Pukkina, yleensä se oli ollut naapurin mies maatilalta joka haisi aina navetalle,, mutta silti pienenä tyttönä siihen uskoi vaikka vähän outo Pukki olikin.. :D

Meitille ei tule tänä jouluna Pukkia, kun velikin on perheineen kotona Tammisaaressa, niin ei tarvihe pienen kohta 2 vuotiaan tyttelin takia olla Joulupukkia. Mei vietetään ukkoin kanssa Joulu miun Äipän luona, jonne tulee varmaan myös Äipän sisko miehensä kanssa siitä Muden naapurista ja ehkä tulee myös Serkkuni ja hänen avokkinsa.. Kaikki on vielä 'auki' että voipi olla että suunnitelmat muuttuu, mutta jokatapauksessa perheen/ sukulaisten kanss Joulua vietämme..

Huih tulipahan taas stoori vaikka kysymys koskikin vain että tuleeko meille Joulupukki, hmm, hih.

Lähteet:
Omat mustot ja aatokset..

Kysyjän kommentti

Mukavat muistot ja pikku Joulutarina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2008 - 07:07

kyllä varmasti mutta on ollut huonoa tuuria kun se on käynyt sillä välin kun me on viety haudoille kynttilät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 09:07

Lakkasi käymästä joskus 80/90 lukujen taitteessa, eipä ole luvannut tulla tänäkään vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 09:33

Meille ei tänä jouluna tule joulupukkia, koska poika lapsineen (2v ja 5v) eivät tule meille seinäjoelta joulunviettoon. muutoin joulupukki vierailee fyysisesti joka toinen joulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 11:09

Tulleehan meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2008 - 00:57

Meillä on sisarusten välinen ikäero 6 vuotta ja kerran kävi niin, että isoveli oli lähtenyt asioille ja meille ponkaisi sinä aikana joulupukki. Pikkusisko selitti veljelleen, että meillä kävi kyllä joulupukki, mutta se oli varmaan kiinalainen kun se oli niin laiha ja pieni.

Sen koominen ei meille ole tullut joulupukkia, kun joulupukitkin voivat olla "made in china". :) Kotimainen sen olla pitää.

Ja sillä "kiinalaisella pukilla" on nyt itsellä lapsia, ei se ole jatkanut perinnettä pukkeilemalla vaikka on pulskistunut vaan tilaa ihan oikean pukin Korvatunturilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2008 - 11:06

Eipä tule ei, mutta jos pukki-ikävä alkaa kouristaa niin hipsin naapuriin seuraamaan kun naapurin pikkupoika ei vieläkään näiden kaikkien vuosien jälkeen tunnista joulupukiksi naamioitunutta isäänsä.. Aina yhtä hupaisaa katseltavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2008 - 13:14

meillekin on käynyt niin, ettei äiti ole ehtinyt kiireiltään näkemään pukkia, mutta ihmetystä on herättänyt se kun pukilla on ollut aivan samanlaiset vanttuut kuin äidillä. Olivatko nekin äidin kutomat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2008 - 13:16

eipä taida tulla, kun ei ole sen ikäistä sakkia, et pitäis pukki pyytää käymään..veljien luo menee ensimmäistä kertaa tänä jouluna ja hupaisaa onkin kuulla mitä lapsukaiset sanoo ja pelkäävätkö, kuten itse pelkäsin ensimmäisen kerran ja siitä on kuvakin todisteena, hih