Kokemuksia hotellista ja paikasta Costa Adeje/Tenerifa Best Jacaranda hotellista. Kaikkit tieto ja info on tervetullutta.

Avainsanat: teneriffa costa adeje best jacaranda

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 19.01.2018 - 19:18

Olen lomaillut Teneriffalla useamman kerran. Viimeiset matkailukerrat ovat yhä mielessäni. Fanabessa majoituimme El Duqeen ja Americaksessa El Parque Christobaliin. Em. hotellia meille suositteli ko. hotellissa aiemmin majoittunut perhe. Saattaa olla, että emme osanneet nauttia kaikesta tarjonnasta, mitä Christobalissa oli tarjolla, mutta ko. hotla ei ollut mieleemme. Huoneistomme sijaitsi hotellin perällä, säät eivät olleet suosiolliset ja Americakscen vilinä ja vilske ei kiinnostanut. El Duquen ruoka oli erinomaista, huoneisto oli viihtyisä ja valoisa ja palvelut toimivat hyvin. Fanabesta pääsi hyvin paikasta toiseen vuokra-autolla ja taisimme myös osallistua matkanjärjestäjän retkiin. Fanabe oli rauhallinen ja turvallinen kohde. En voi itseäni maailmanmatkaajaksi kehua, mutta maailmaa jonkin verran nähneenä totean, että Espanjan jälkeisten matkakokemusten jälkeen Teneriffan anti matkailijalle jää valitettavan pieneksi ja Suomen talvilomilla Teneriffalla on epävakaista ja illat ja yöt ovat viileitä. Mukavia lomakokemuksia toivotellen ja vinkaten viestin, että Teidellä (tulivuori) ja Loroparque (ent. papukaijapuisto nyk. paljon muutakin) kannattaa käydä. Hintataso on Teneriffalla valitettavan korkea.