Napsu: kuolemaa tekevä keskusteluyhteisö? Mielipiteesi tästä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2017 - 12:00

Niin totta.Oi niitä aikoja muutama vuosi sitten....Täällä tuli vietettyä tovi jos toinenkin ihmisten kanssa jutustellessa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2017 - 14:58

Hiljaistahan täällä nykyisin on, mutta olen elossa ja napsuttelen yhä edelleen. Ensinnä elämään tulee muutoksia, jotka vaikuttavat siihen, että matkusteleminen harvenee ja myös muunlaisia muutoksia, jotka vievät aikaa. Minulla on pääasiassa hyviä kokemuksia Napsusta. "Ihmiset" keskustelevat sivistyneesti eikä Napsusta löydy kaksimielisiä asiattomia matkailuketjuja tms. Täällä voi esittää kysymyksiä kuin kysymyksiä ja, jos on onnea, niin voi saada hyviä toteutuskelpoisia vastauksia.

Lähteet:
oma kokemus napsuttelusta Napsussa ja suomi kakskytnelosella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2017 - 11:27

Tätä samaa asiaa olen myös ihmetellyt. En tosin ole itsekkään ollut kovin aktiivinen kirjoittelemaan. Suomi24-sivuilla on tietysti vilkasta. Itseäni kiinnostavat eniten matkailuunn liittyvät tarinat. Mutta 24-sivulle ilmestyy aina ne mollaajat ja ivaajat jotka eivät ole koskaan kyseisissä paikoissa edes käyneetkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2017 - 18:17

Kovasti kuihtunut parhaimpiin päiviin nähden, itsekin käyn enää silloin tällöin kurkkaamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2017 - 14:41

Eikös tämä kuitenkin aina ole ensisijaisesti ollut matkailusivusto, jonka on tarkoitus antaa tietoja matkaa suunnitteleville. Nämä muut keskustelut ovat sitten vain "lisämausteena".