Epämielyttävin matkakokemuksesi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 16.09.2017 - 09:00

Autooni murtauduttiin Oslossa. Varastetun matkalaukun sisältämillä vanhoilla vaatteilla nyt ei ollut niin väliä, mutta kodin turvalukon avaimen menettäminen oli suurempi riesa; kotiin tullessa piti ensimmäiseksi kutsua paikalle lukkoseppä murtamaan vanha lukko ja asentamaan uusi.
Mitä tästä opin: autoreissulla ei kotiavaimia kannata laittaa siihen kaikkein helpoimmin varkaan mukaan lähtevään laukkuun ja vara-avain kannattaa antaa matkan ajaksi jollekin luotettavalle ihmiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2017 - 13:54

Autoilimme Arabiemiraateissa vuokra-autolla, kun siirtotyöläisiä kuljettaneesta rekasta tipahti palkki automme eteen ja uatoa kuljettanut hlö löi jarrut pohjaan. Säikähdin ja whipsautin niskani. Hotellilla sitten otin särkylääkkeitä vesijohtoveden kanssa ja arvatkaapa kuinka sitten kävikään?

Lähteet:
autohaaveri maksatulehdus lomaylläri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2017 - 18:11

Niitä on niin paljon, että niistä pitäisi kirjoittaa kirja ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2017 - 14:21

Vatsaflunssa Helsinki - Malaga lennolla, joka vielä huonon sään takia joutui kiertämään eri kautta, joten lento pidentyi kahdella tunnilla :D Ja sen jälkeen vielä yöpyminen Helsingin kentällä kun matka jatkui junalla vasta aamu-yöstä..