Mitä mieltä olet? Irma saapuu tuota pikaa Floridaan ja kaikki asukkaat eivät lähde Irmaa pakoon? Miten ko. osavaltion käy?

Hirmumyrsky Irma saapuu Floridaan näinä päivinä ja suuri osa ihmisiä on lähtenyt Irmaa karkuun Pohjois-Floridaan. Kaikki ihmiset eivät kuitenkaan pääse lähtemään ja Floridassa on myös turisteja jumissa. Koulut, yliopistot ja virastot on suljettu useiksi päiviksi mahdollista hätämajoitustarvetta varten. Vastauksia kysymykseeni voi lähettää heti, koska pian ko. tilanne on ohitse.

Avainsanat: hirmumyrsky irma hätävaroitus mahdollinen evakuointi floridalaisten hätätilanteeseen valmistautuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 11.09.2017 - 12:23

Jokaisella joka jää vapaaehtoisesti "kotiinsa" hirmumyrskyn saapuessa on siihen omat syyynsä. En kuitenkaan itse sitä pysty ymmärtämään. Olen sitä mieltä että vapaaehtoinen "kotiinjääminen" on aina vaihtoehdoista se huonompi. Omaisuuden saa uusittua muttei henkeä. Se ettei kaikki hirmumyrskyn alle joutuvat pääse omasta halustaan huolimatta sitä pakoon on puolestaan niin ikävä juttu ettei uutisia tästä pysty koskaan kuuntelemaan tunteettomasti. Ei silloinkaan kun hirmumyrskyalueella ei ole yhtään Suomalaista. Myös hirmumyrskyn aiheuttamat tuhot nostatavat tunteita pintaan etenkin silloin kun ne kohdituvat maailman köyhimpien ja vähäosaisimpien elinalueisiin. Siksi toivonkin etteivät Irman aiheuttamat tuhot olisi suuruudeltaan megaluokaa kuten on ennustettu.