Madsen pysyy vangittuna ja Wall on kateissa. Onko sinulla joitain ajatuksia tapahtuneesta?

Ruotsalaistoimittaja Kim Wall nousi Kööpenhaminan satamassa sukellusveneeseen yhdessä sukellusveneen rakentajan Madsenin kanssa. Madsen kertoi aluksi, että Wall nousi torstai-iltana aluksesta satamassa. Wallia on etsitty maasta, ilmasta ja merestä ja hänestä on tehty kansainvälinen etsintäpyyntö (Sun, Guardian, mtv3-uutiset). Madsen on tutkintavankeudessa tms. ja Wallia ei ole nähty sen jälkeen, kun Wall nousi sukellusveneeseen yhdessä Madsenin kanssa viime torstaina iltapäivällä.

Lisätty: 17.08.2017 - 23:16

Tanskan poliisi on ilmoittanut to 17.8., ettei usko, että Wall löytyy enää elävänä, vaan, että nyt etsitään ruumista. Madsen on vangittu epäiltynä törkeästä kuolemantuottamuksesta ja Wallia etsitään yhä mm. Ruotsin ja Tanskan aluevesiltä. Peter Madsen kieltää syyllistyneensä minkäänlaiseen rikokseen. Wallin poikaystävä ilmoitti Wallin kadonneeksi jo viime torstaina neljä tuntia sukellusveneen lähdettyä liikkeelle Kööpenhaminan satamasta mukanaan keksijä Peter Madsen ja journalisti jutuntekijä Kim Wall.

Lisätty: 21.08.2017 - 21:45

Tanskan poliisi on löytänyt tänään naisen ruumiin meren ääreltä. Lähde: Mtv 3:n teksti tv:n uutiset

Lisätty: 26.08.2017 - 23:13

Ko. katoamistragediaan on tullut jonkinlainen käänne tai ainakin epäilys asioiden oikeasta laidasta. Nyt etsitään kolmatta henkilöä, jonka epäillään olleen sukellusveneessä tapahtumahetkellä. SILMINNÄKIJÄHAVAINTOJA KAIVATAAN. Lähde: mtv 3 uutiset tänään

Avainsanat: kim wall peter madsen sukellusvene nautilus tappo mystinen katoaminen syyttäjä tutkintavankeus tms.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 16.08.2017 - 19:19

Uskon Tanskan poliisien tavoin että Madsen on tässä sukelusvenetapauksessa ruotsalaistoimittaja Wallin katoamiseen liityvä avainhenkilö. Uskon heidän tavoin myös sen että hän tietää Wallin olevan kuollut koska on siihen tavalla, tai toisella itse syypää. On vain ajan kysymys milloin hän jää teostan kiinni ja joutuu tuomiolle.