Mitä asiaa et osaa?

Lisätty: 30.07.2017 - 21:39

En osaa olla juoni tai epärehellinen en myöskään ole koskaan varastanut keneltäkään enkä osaa käyttää ketään hyödyksi muutamia osaamattomuuksia mainitakseni.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2017 - 08:23

Itselläni on AB-ajokortti, mutta moottoripyörällä en silti osaa ajaa.

Kysyjän kommentti

Selkeä osaamattomuuden määritelmä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2017 - 13:51

Voi, asioita joita en osaa on niin paljon ettei luettelo taitaisi mahtua minnekään, joten on parasta todeta että olen aivan "puolitekoinen" osaamisten suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2017 - 15:35

En osaa puhua seitsemää eri kietä vaikka haluaisinkin, soittaa yhtäkään soitinta edes välttävästi, laskea laskettelusuksilla edes maamme pienimmän hiihtokeskuksen harjoittelurinteestä, purjehtia yksin yli atlannin, tehdä lasten mieliksi mitä erilaisimpia taikatemppuja,.... Siinä muutama esimerkki siitä mitä en osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2017 - 23:42

Osaamattomia asioita on tietysti paljonkin, joten siksi mietinkin, mihin asiaan minulla olisi kaikkein vähiten taipumuksia niin, etten sitä luultavasti juurikaan oppisi edes harjoittelemalla ja päädyin lumilautahyppyihin (big air). Harrastan kyllä suksilla laskettelua, mutta lumilaudalla en osaa laskea edes helpossa rinteessä. Lisäksi tasapainoaistini on sen verran huono, että jo kuperkeikka pistää pääni hetkeksi sekaisin. Lumilautahypyissä pitäisi tehdä kaksin- ja kolminkertaisia voltteja kierteellä samaan aikaan erilaisia otteita laudasta ottaen (ks. linkki).

Lähteet:
youtu.be/HScSM5yzXkc