Oletko eläinrakas? Ja, jos olet, niin miten määrittelet em. asian?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2017 - 19:21

Olen eläinrakas. En nyt sinällään osaa määritellä asiaa, mutta pidän eläimistä valtavasti ja elämääni on aina kuulunut kissaa/koiraa/hamsteria tms.
Olen myös Norppa-kummi WWF:n kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2017 - 02:46

Olen toki. Vaikkei perheessämme olekkaan eläimiä rakatan niitä silti ja nautin elänten kanssa puuhastelusta aina kuin siihen tarjoutuu tilaisuus. Siinä syy miksi miellän olevani eläinrakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2017 - 08:50

Kyllä olen ja perheeseeni on aina kuulunut lemmikkieläimiä, kuten tälläkin hetkellä kissa ja koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2017 - 15:50

Kuinka paljon kirjaimia tähän vastaukseen mahtuu? No lyhyesti....
En voi edes kuvitella elämää ilman eläimiä.Ihan mahdotonta.Viime vuosina kiintiö tässä kotona,ihmisten lisäksi, on ollut 2 koiraa ja Jänis.Hyvä gombo! Jokainen tietää paikkansa ja on kaikille kaveri.
Myös harrastukset liittyvät koiriin.
Olisi kamalaa tulla kotiin, jossei kukaan odottaisi.Nyt ainakin 2 iloista koiraa on minua vastassa ja valmiina lenkille !

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.07.2017 - 02:29

taidan olla, en pysty metsästämään ja kotona on "liikaa" elukoita, kun lomalla nukun, jalkataipeessa nukkuu koira, samoin selässä kiinni ja kissa kainalossa, ei siinä paljon yöllä kääntyillä ;)