Käytätkö kesällä ulkoillessasi aurinkovoiteita tai päähinettä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2017 - 13:41

En yleensä oleile auringossa, mieluummin lämpimässä varjossa, joten en juuri aurinkovoiteita tarvitse. Mutta jos tiedän joutuvani olemaan auringossa käytän voiteita ja hattua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2017 - 02:17

Käytän kesällä ulkoillessani aurinkovoidetta lähes aina välttääkseni ihon palamisen ja melanooman. Päähinettäkin käytän vain kovilla helteillä, en juuri muulloin, sillä minulla on niin paksut ja pitkät hiukset ettei edes huivit tahdo pysyä niitä suojaamassa kuin tovin eikä jatkua päähineen uudelleenlaitto hiksille oikein innosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2017 - 08:47

Aurinkovoiteita käytän tarvittaessa ja samoin päähinettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2017 - 19:25

Pakko käyttää, palan muuten hetkessä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2017 - 15:41

Aurinkovoiteet ja aurinkolasit käytössä.Hattua en ole oppinut käyttämään. Punaisen pigmentin omaavana palan muuten herkästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.07.2017 - 02:34

kotimaassa en käytä voiteita, päähinettä joskus, ainakin maalatessa ;)