Tuleeko kasvimaaltasi/parvekepuutarhasta satoa? Mitä herkkuja saat?

Minulla kasvaa yrttejä,tomaatteja,pikkuisia mansikoita,omenoita,kirsikoita sekä viiniköynös,jossa kovasti rypälettä tulossa!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2017 - 08:20

Kasvimaata ei minulla ole. Puna- ja mustaherukkapensaita sekä karviais- ja vadelmapensaita löytyy ja marjapensaista tulee syksymmällä satoa mukavasti. Omenapuusta tulee myös omenoita, jos ko. vuonna ei omenasato syystä tai toisesta tuhoonnu. Luumupuusta ei vars. tule satoa, mutta jokunen luumu kylläkin, että jnkn luumun voi maistaa

Lähteet:
pihan marjapensaat, omenapuu, luumupuu

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2017 - 15:11

En omista kasvimaata ja parvekukkasetkin voivat aika huonosti tällä hetkellä. En taida sittenkään olla viherpeukalo :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2017 - 02:34

Kasvimaata minulla ei ole eikä tule, ei ainakaan omalle pihalle ja yksin minun hoitooni jääden sillä niin paljoa kasvinviljelyyn ei minulta intoa riitä. Olen jo vuosien ajan tyytynyt kasvattamaan vain salaattia aitaruukussa ja ahomansikoita sen läheisyydessä pihan aurinkoisimmalla pläntillä sekä silloin tällöin kokeilumielessä jotain muuta pientä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2017 - 13:43

Parvekkeellani on minitomaatti ja amppelimansikka, molemmat aika satoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.07.2017 - 02:49

toivottavasti saan ;) mansikkamaa on nykyään aika iso joten muuta on vähemmän, kuitenkin herneitä, porkkanaa, sipulia. kyssäkaalia, kurkkua, raparperia, omenoita punaherukoita, mustaherukoita, marja-aroniaa, karviaisia, retiisiä, chiliä ja viimeisin yritys on viinimarjat, kolmas kesä menossa, mutta ei yhtään marjaa ;) muutama pullokurpitsa ulkomailta tuotuna on nyt myös kokeilun kohteena, se on kuitenkin koriste eikä mikään herkku ;) tietysti unohtui nuo tillit, persiljat ynm ;)