Älä osta mitään päivä! Aiotko osallistua tähän kampanjaan?

www.alaosta.fi/

Avainsanat: älä osta mitään päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2008 - 01:15

Hyvä kysymys! Ei ole tarvetta ostaa mitään ja kannatan näitä pieniä kampanjoita kuten myös auton käyttöön liityviä.Valitettavasti Suomessa tällainen "kansalaistottelettamuus" ei oikein pure.Sodan jälkeinen yhteistyö on valitettavasti unohtunut. Kannatan kaikkia egologiaan liityviä päiviä ja muitakin teemapäiviä!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2008 - 01:14

käy ihan luonnostaan

Lisätty: 29.11.2008 - 20:28

ja onnistui ihan itsestään (tänäänkin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2008 - 06:25

kyllä minun täytyy ostaa, mies viikot Helsingissä eikä mulla ole autoa käytössä, mutta eikö se riitä että en 5 päivänä viikossa osta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2008 - 09:34

olen yleensä näihin kamppanjoihin osallistunut mutta joudun tekemään poikkeuksen tänään...imurin verran..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2008 - 09:38

En ole koskaan osallistunut enkä osallistu nytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.11.2008 - 14:29

En todellakaan. Minusta tällaisessa markkinatilanteessa, jokaisen, joka vähänkin kynnelle kykenee pitäisi pakottaa shoppailuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2008 - 18:56

Minusta tällaiset yhden päivän kestoiset kampanjat ovat hölmöjä, saman tien voitaisiin järjestää "Älä osta mitään turhaa viikkoon"-kampanja. Tänään ostin koulukirjoja jotka olisin joka tapauksessa joutunut hankkimaan päivästä riippumatta. Eli eipä pätenyt minuun :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2008 - 19:59

valitettavasti ei onnistu..perjantai yleensä kauppa päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 09:41

Olen jo osallistunut, en ostanut eilen mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 19:25

Kun oli noi keilailu + syöminkihommat eilen työn puolesta (jkl pikkujoulut), niin pakosti joutu ostaa, mut kaupast en sit ostanu eilen mitään, joten sillee natsas kerranki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2008 - 13:42

Yleensäkkin on joka viikko, kuusi älä osta mitään päivää ja yksi osta kaikki mitä viikon sisällä tarvitset-päivää viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2008 - 17:22

Meikii vkloppu kauppa-asiat vasta perjantaina tehtiin, elikkäs ei onannut tällä kertaa *älä osta mitään* päivän kanssa. :(