Oletko ostanut vaatteita / kenkiä ALEsta? Löytyikö helmiä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2017 - 00:36

Suosittelen vierailua kaikenlaisissa verkkokaupoissa. Em. putiikeista löytyy paljon tarjouksia.

Lähteet:
vaateet kengät taloustavarat jne. netistä

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä! Todellisia helmiä tarjolla!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2017 - 06:53

Löysin toissa vuonna alennusmyynnistä itselleni hautajaisiin tarvitsemani kesäisen puseron paljon alkuperäishintaa halvemmalla. Tuo pusero on siitä erikoinen ettei se näytä lainkaan hautajaispuserolta kun sen kanssa käyttää vaikkapa vaaleita kesäshortsja jotenka sitä jos mitä voi pitää helmilöytönä. Muitakin hyviä vaatteita, kenkiä jne. olen vuosien varrella alennusmyynneistä ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2017 - 12:28

Kyllä olen löytänyt :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.06.2017 - 23:12

en ole ostanut vielä mitään alesta, kesä on vasta alussa ;)