Mitä olette mieltä laskujen maksusta tunnusluvut sovelluksen avulla? Onko toiminut moitteettomasti?Hankalaa? Kätevää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2017 - 00:29

Käytän tunnuslukukorttia, enkä ole ajatellut siitä pois siirtyäkään ennenkuin on pakko.

Kysyjän kommentti

Omassa puhelimessani nykyinen päivitetty tunnusluvut sovellus ei toimi...Tai sitä ei ole edes enää saatavilla...Toimi niin kauan hyvin kun toimi! Suututtaa....\r\nKiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2017 - 06:47

Olen Osuuspankinasikas eikä siellä ole (vielä) käytössä Nordean kaltaista tunnusluvut sovellutusta jotenka en osaa sanoa onko sillä tapahtuva laskujenmaksu kätevää, vai hankalaa ja toimiiko se moitteettomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2017 - 12:26

Hyvin on toiminut ja olen tyytyväinen asiakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2017 - 00:34

Varmaan ihan kätevää. Omakohtaista kokemusta ko. tavasta ei ole. Käytössäni on vanha tunnuslukukortti ja itse pidän tästä tavasta. Tosin viime kesänä luvut menivät tilttiin ja oli useita syitä, miksi taulukko oli saatava aktivoitua välittömästi. Lähdin siltä istumalta paikallispankkiin ja valitin taulukon jumiutumisesta. Mutta, kuinkapa ollakaan pankkineiti vei taulukon käsistäni ja sanoi, että tilaa minulle uuden taulukon. En ymmärrä, että miten annoin pankkivirkailijan tehdä minulle ko. tavalla. Uuden taulukon saaminen kesti noin viikon!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2017 - 08:20

Sovellus on käytössäni ja toimii loistavasti.

Lähteet:
oma kokemus