Vastaanotatko juhannuksen seurassa vaiko ilman ja kuuluuko juhannukseesi menoa ja meininkiä vaiko rauhaa ja hiljaisuutta?

Otan juhannuksen vastaan perheen seurassa, mutten vielä tiedä, että millä tavoin.
Turvallista ja mukavaa juhannusta kaikille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2017 - 00:32

Poika ja miniä tulevan saunomaan, ellei sitten heille tule "kutsua" synnytyslaitokselle, miniä kun on aika viimeisillään raskaana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2017 - 14:06

Hyvin rauhallinen kotona olo on meininkini tällä hetkellä, kuten myös jussina, hissukseen toivun leikkauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2017 - 16:22

Mäntyharjun mökille kokoontuu sukua.Saunotaan ja uidaan. Syödään ja pistetään vaikka tanssiksi.2 haitarin soittajaa löytyy! Ikähaarukka on puolitoistavuotiaasta lähes yhdeksään kymmeneen.Näillä mennään ja taatusti on taas mukavaa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2017 - 06:43

Juhlimme jussipäivää avoukkoni kotona. Meillä on tiedossa tuollloin "anoppini " 90-v. synttymäpäivät. Aattonakin menemme samaiseen paikkaan grillailemaan kunhan olemme ensiksi nukkuneet pitkään ja saunoneet kotona. Grillijuhlien jälkeen olisi tarkoitus lähteä tanssimaan vielä paikallisen veneataman ravintolaan ellei sada. Saten sattuessa hipsimme kiltisti kotiin heti kun siltä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.06.2017 - 23:13

pienellä porukalla koleassa säässä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2017 - 22:52

Naapurin naisten kanssa vietän aattoillan hyvän ruuan ja viinin kera. Sunnuntaina "mukulat" tulevat iltasella samantapaiselle tapahtumalle. Leppoissaa juhannusta napsulaisille.