Kuinka monissa polttareissa olet ollut? Ja kuinka monia järjestänyt?

Kysymys juolahti mieleeni, sillä nyt olen mukana järjestämässä polttareita ensimmäistä kertaa, eikä homma etene lainkaan.
Ystävättäreni lähipiiri, jonka hän on halunnut seurueekseen, on erittäin pihiä, mielikuvituksetonta ja kurjaa sakkia suoraan sanottuna.
Budjetti on niin pieni, ettei sillä viedä edes morsianta syömään... :/ Hermot menneet ja välit koko seurueeseen, vaikka kuinka korrekti olen yrittänyt olla.

Aikaisemmissa polttareissa joissa olen ollut mukana menossa, on vauhti ollut kovaa ja hauskaa. Nyt taitaa jäädä morsiammellekin peen maku suuhun tulevista juhlista... :/

Ja tarkennuksena, polttariseurueen jokainen jäsen on valmis maksamaan 20€ per pää, ja tällä summalla heidän mielestään pitäisi saada kaikki mahdollinen taivaan ja maan välillä... Olen täysin neuvoton.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2017 - 15:18

Olen sitä ikäpolvea, ettei polttareita ollut tapana järjestää, tapa lienee tullut jostain ulkomailta. Mutta kyllä tuo 20 egee per pää tuntuu todella niukalta, eihän sillä edes kunnolla syödä, saati järjestetä mitään kivaa toimintaa. Toki kiva ei ole aina rahasta kiinni, mutta ihan rahatta ei oikein mitään saa aikaiseksi.
Olisiko mahdollista, että vierittäisit järjestäjävastuuta myös näille nuukureille, voisivat sitten koettaa miten onnistuu?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2017 - 11:17

Parissa polttareissa on tullut oltua mukana ja yhtä monia itse järjestämässä. Ensimmäisissä polttareissani rahaa paloi näin jälkeenpäin ajateltuna vähan liian paljon. Vähemmälläkin olisi saatu ne kemut toteutettua, mutta mitäpä sitä enää suremaan. Toisissa polttareissa rahaa kului vain muutama kymmenen euroa per osallistuja. Silti nuo kemut onnistuivat yli odotusten ja olivat ikimuistoiset pullapuotitansseinen jne.. Lyhyet kuvaukseni näistä kokemistani pottareista saat klikkaamalla napsuhakua löydä ja sieltä sanaa polttarivinkkejä ja lukemalla lopuksi 14.08.2013 antamani vastauksen Iisukan kysymykseen: Onko hauskoja vinkkejä..mitä voisi keksiä morsiamen polttareihin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2017 - 15:48

Yhdet polttarit olen järjestänyt, mutta tulin juuri polttaripäivänä kipeäksi, enkä päässyt osallistumaan.