Seuraatko ohjelmasarjaa Maria Veitola yökylässä? Mikäli seuraat, niin mitä pidät ohjelman juontajasta ja julkkisvieraista?

Ko. ohjelmassa yökyläisäntinä ovat olleet mm. Matti ja Piia Nykänen, Cheek, Teemu ja Sirpa Selänne, JVG jne.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2017 - 21:17

Joskus katson, mutta en seuraa aktiivisesti. Viimeksi katsoin, kun vieraana oli JVG.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 04.03.2017 - 22:53

en seuraa, veitola ei kiinnosta, eivätkä vieraatkaan liiemmälti, aika turhalta ohjelmalta tuntuu, harmitonta viihdettä niille jotka tykkäävät ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2017 - 11:26

Maria Veitola yökylässä on ohjelmana kevyttä keskitasoa: ei loistava, muttei vallan huonokaan. Tämän vuoksi olen jaksanut katsella sen jokaisen jakson läpi, toiset tosin samanaikaisesti jotain muuta puuhaillen, mutta juonessa kuitenkin mukana pysyen. Ohjelman vieraat ovat hekin kevyttä keskitasoa: ihmisiä joiden puuhastelua jaksaa seurata kyllästymättä yhden jakson verran, muttei välttämättä enempää. Sama pätee itse Mariaan. Maria edustaa sitä ihmistyyppiä joka ei ärsytä, muttei ihastutakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2017 - 20:49

Jonkun jakson seuranneena .... En liiemmälti välitä.Veitola on jotenkin outo ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2017 - 21:17

Yhden jakson olen katsonut, mutta en viitsi katsoa enempää noita samoja tyyppejä jotka ovat joka paikassa esillä. Veitolasta en osaa sanoa, koska kokemukseni rajoittuu tuohon yhteen katsottuun jaksoon.