Pidätkö asuinseudustasi paljon ja aiotko elää ko. seudulla loppuikäsi vai voisitko muuttaa toisaalle? Jos et, niin perustelethan?

Voisin hyvinkin muuttaa asuinseutua, mutten voi useista eri sysitä. Koti löytyy sieltä, minne kodin asettaa ja, mistä löytyy hyväsydämisiä ja rehtejä ihmisiä. Asuinseutu ei saisi vaikuttaa perusasioihin. Kuppikuntaisuus ja suhteilla eteneminen pitäisi lailla kieltää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2017 - 18:24

Viihdyn asuinseudullani ja olen viihtynyt pian 18 vuotta, tosin pari kertaa muuttanut muutaman kilsan sisällä, jos tilanne vaatisi, niin voisin muuttaa aivan hyvin vaikka kauemmaksikin pääkaupunkiseudulta. Nuorempana tuli vaihdettua asuinpaikkaa tiheään ja nykyinen kaupunki on osoittautunut hyväksi ja mukavaksi paikaksi asua.

Kysyjän kommentti

Kivoja vastauksia kaikki, mutta, kun pito valita paras, niin valitsin ko. vastuksen tällä kerralla parhaaksi vastaukseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2017 - 07:46

Vaikka viihynkin hyvin asuinseudullani, jossa olen elämyt loppuvuodesta 1987 asti, niin siitä huolimatta voisin muuttaa muualle olosuhteiden niin vaatiessa. Sosiaalisena ihmisenä uskon löytäväni hyviä ihmissuhteita ja tekemistä päivieni virikkeeksi muultatakin kuin nykyiseltä asuinseudultani ja viihtyväni myös toisaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2017 - 18:37

Naimisissa pankin/talon kanssa vielä 15vuotta...Heh.Ei vaan.Rauhallinen asuinpaikka ja tarvittavat palvelut lähellä.Ihana työpaikka kivenheiton päässä.En ihan heti lähde mihinkään!