Jos lentomatkailusta on kadonnut kiinnostus ja laivamatkailukaan ei oikein innostaa, niin minne lähteä lomalle ja millä tavoin?

Avainsanat: oma kokemus junalla bussilla laivalla lentokoneella autolla metrolla collectiivolla matkustamisesta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2017 - 18:29

Kyllähän lentokone vielä on parhaisiin paikkoihin vienyt....Mutta olen joskus ajatellut, että miksei sitä junallakin voisi matkustella?Taitaa olla aika kattavat rautatieverkot pitkin eurooppaa ja vaikka minne asti. Sitä voisi katsella paikkoja päivät ja matkustaa öisin makuuvaunussa...Venetsia esimerkiksi olisi mahtava (taas) nähdä ja tietysti kaikki maat ja kaupungit siltä väliltä!

Kysyjän kommentti

Junalla voisi hyvin matkustaa. Tosin tietysti matka olisi suunniteltava etukäteen mahdollisimman hyvin ja kuinka turvallinen matkustusväline juna on?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2017 - 17:56

Itse nautin eniten rauhallisista kylpylöistä, jotka eivät ole lapsiperheiden suosiossa ja mieluiten autolla teen reissut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2017 - 17:13

Eipä tuonne kaukomaihin ja isojen valtamerten toiselle puolelle paljon muuten matkusteta kuin lentokoneella, mutta jos kiinnostaa interreilaaminen Euroopassa ... mikä ettei ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2017 - 17:44

Junaa olin minäkin tulossa ehdottamaan :) Inter-rail Euroopassa, tai jos haluat extreamea niin Trans-Siberian Venäjän läpi Aasiaan. Amerikkoihin ei sitten taida oikein muuten päästä kuin lentokoneella tai laivalla.